Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cherry 10 õppetundi
Cherry Media juhatuse liige Andres Susi (vasakult), juhatuse esimees Priit Tomp ja investor Allan Martinson 2011. aastal.Foto: Andres Haabu
Eile tegevuse lõpetanud Cherry Media juhatuse liige Andres Susi ja juhatuse esimees ning tegevjuht Priit Tomp panid kirja kümme õppetundi, mida nad kuue tegevusaasta jooksul kogesid.
1. Ehita ettevõtet pikaajalist visiooni ja strateegiat silmas pidades, mitte kiireks müügiks. Ettevõtte müük on loterii, mis võib juhtuda, aga võib ka mitte.
2. Rahavoog on nagu hapnik, ilma milleta ei saa.
3. Õigel ajal kapitaliseerimata jätmine võib saada pikemas perspektiivis saatuslikuks. Üritad siseneda turgudele ebapiisavate ressurssidega.
4. 8-liikmeline juhatus on produktiivsuse surm. Mitmepealistel pikkadel koosolekutel lepitakse kokku, et järgmine kord lepitakse kokku.
5. Vii iga IT-arendus välja vähemalt MVPni (Minimum Viable Product - sisuliselt toote prototüüp). Nii saad toodet turul testida ja arenduse plaanist ühe ülesande vähemaks.