Snapchati kasutab igapäevaselt 150 miljonit inimest; sotsiaalmeedia platvormi kasutajaskond edestab sellega Twitteri kasutajaskonna.
Snapchat on teinud kiire kasvu ning seda peamiselt tänu oma populaarsusele noorte hulgas. Eelmise aasta detsembris oli rakendusel 110 miljonit igapäevast kasutajat, kinnitab asjaga kursisolev allikas.
2006. aastal asutatud
Twitteril on aga alla 140 miljoni igapäevase kasutaja, selgub Bloombergi küsitletud analüütikute prognoosist.
Twitter oli kunagi
Facebooki järel üks suurimaid
sotsiaalmeedia võrgustikke, kuid peale teiste rakenduste nagu Instagram, Messenger ja WhatsApp turuletulekut on platvormi populaarsus kahanenud.
Twitteril on 310 miljonit aktiivset igakuist kasutajat, selgub ettevõtte hiljutisest kasumiraportist. Ettevõte ei avaldanud, kui palju neil on igapäevaseid aktiivseid kasutajaid, kuid kolmanda kvartali raportis märgiti, et ligi 44% ehk 136 miljonit kasutajat, kasutavad võrgustikku igakuistelt.
Snapchat võimaldab teistele kasutajatele saata pilte ja lühikesi videoklippe, mis peale avamist kustuvad automaatselt. Lisaks on sotsiaalmeedia võrgustikul ka teenus, mis võimaldab ajajoonel jagada uudiseid ja pilte, mis kustuvad 24 tunni möödudes.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.