Kadi Neemre • 25 november 2016

Must reede pani inimesed ostlema

Must reede on USA üks suurimaid ostupühasid  Foto: EPA

USA kaupmeeste sõnul kasutasid ameeriklased sel aastal jõudsalt musta reede allahindlusi ning müüginumbrid löövad rekordeid.

137,4 miljonit ameeriklast plaanib või kaalub tänupühade nädalavahetusel ostlema minna, selgub NRF ja Prosper Insights & Analyticsi korraldatud küsitlusest.

Ettevõtted on juba teatanud märkimisväärsetest müüginumbritest. Target teatas üle 3200 teleri müümisest minutis poe esimesel avamistunnil. Macy’se tegevjuht Terry Lundgren märkis, et nende poodi tuli avamisel ligi 160 000 klienti, 1000 võrra enam kui eelmisel aastal. Amazon aga teatas, et nende kliendid tellisid musta reede avatundidel üle 100 000 mänguasja.

Ettevõtted aga teenisid juba enne musta reedet; Wal-Mart müüs tänupühadel enam kui 75 000 tonni kalkuniliha ja sinki. Lisaks müüdi üle kuue tänupühapiruka sekundis.

National Retail Federationi küsitluse kohaselt peaks must reede jääma sellel aastal tänupühade suurimaks ostupäevaks.

Hetkel kuum