Telekommunikatsioonifirma Nokia on jätkuvalt Soome kõige kallim bränd, selgub Briti analüütikafirma Brand Finance analüüsist.
- Nokia Foto: Scanpix/Reuters
Brand Finance hindab Nokia identiteeti praegu 4,4 miljardile eurole, samas veel aasta tagasi hinnati seda 2,8 miljardile eurole, vahendas Yle.
- Soome kalleimad brändid Foto: Brand Finance
Omaaegsest särast on Nokia aga veel kaugel: 2008. aastal oli Nokia bränd väärt 22,5 miljardit eurot, mis tagas ettevõttele maailma kalleimate brändide nimekirjas kümnenda koha.
Soome ettevõtete brändireitingus on Nokia järel teisel kohal liftitootja Kone, mille väärtust hinnatakse 1,5 miljardile eurole, kolmas aga kaubanduskontsern Kesko. Tänavuses reitingus kukkus enim Valio, kelle bränd on väärtuses kaotanud aastaga neljandiku.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.