Nokia on endiselt Soome kalleim bränd

Nokia  Foto: Scanpix/Reuters
Äripäev • 16 mai 2017

Telekommunikatsioonifirma Nokia on jätkuvalt Soome kõige kallim bränd, selgub Briti analüütikafirma Brand Finance analüüsist.

Brand Finance hindab Nokia identiteeti praegu 4,4 miljardile eurole, samas veel aasta tagasi hinnati seda 2,8 miljardile eurole, vahendas Yle. 

Soome kalleimad brändid  Foto: Brand Finance

Omaaegsest särast on Nokia aga veel kaugel: 2008. aastal oli Nokia bränd väärt 22,5 miljardit eurot, mis tagas ettevõttele maailma kalleimate brändide nimekirjas kümnenda koha.

Soome ettevõtete brändireitingus on Nokia järel teisel kohal liftitootja Kone, mille väärtust hinnatakse 1,5 miljardile eurole, kolmas aga kaubanduskontsern Kesko. Tänavuses reitingus kukkus enim Valio, kelle bränd on väärtuses kaotanud aastaga neljandiku.

Hetkel kuum