• Jaga lugu:

    Saksa autotööstusel 50% elulootust

    Volkswageni tegevjuht Herbert Diess pekingis uut kontseptautot esitlemas. Foto: Reuters/Scanpix

    Saksa autotööstusel on ainult 50 protsendi suurune ellujäämislootus autotööstuse juhtiva jõuna kümne aasta pärast, ütles ettevõtte tegevjuht Herbert Diess.

    Osa autotööstusi heidetakse valdkonnast välja, kui nad ei suuda elektriautode toodud muutustega kaasa minna ega suuda vastu seista uutele geopoliitilistele ohtudele, vahendas Reuters Diessi sõnu. „Praegusest seisukohast vaadates hindan Saksamaa autotööstuse võimaluseks 50 : 50 olla maailma juhtivate autotööstuste seas ka kümne aasta pärast,“ ütles ta.
    Diessi sõnul on süsinikdioksiidi heitmete vähendamise intensiivsem nõudmine muutumas sõiduautodevastaseks kampaaniaks. „Me kõik oleme harjunud sellega, et meil on Saksamaa suurte autotehaste ja meile teenuste pakkujate ümber õitsvad linnakud, kus inimestele meeldib elada ja töötada, aga see ei pruugi igaveseks nii jääda,“ ütles Diess autööstuse konverentsil Wolfsburgis. “Kui vaadata sellistesse kunagistesse autotööstuse kantsidesse nagu Detroit, Oxford-Cowley või Torino, siis võib näha, mis juhtub linnadega, kui kunagised võimsad korporatsioonid on lahkunud.“
    Et vähendada emissioone Euroopas 30 protsenti aastaks 2030, peab Volkswagen suurendama elektriautode tootmist 30 protsendini uute autode müügis, ütles Diess.
    Tema sõnul kasvavad süsinikdioksiidi heitmed, mis on kliima soojenemist põhjustava kasvuhooneefekti üks peapõhjusi, Saksamaal aga peamiselt pruunsöel põhineva elektritootmise tõttu.
    Siirdumine sisepõlemismootoritelt elektrimootoritele kaotaks Volkswagenis 2020. aastaks 14 000 töökohta ja nõuaks ettevõttesisese komponentide valmistamise täielikku ümberkorraldamist ütles Diess.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Juhtimine avalikus sektoris meenutab absurdiklassikat
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikogu erakondade tagatubades ei säästeta jõudu leidmaks sobivat kulpi, millega presidendivalimiste katlast rammusamad palad välja õngitseda, samal ajal kui avalik sektor eesotsas valitsusega ägab süvenevas juhtimiskriisis, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinn jätkas Balti börsidest ainsana tõusuteed
Täna sulgus Balti börsidest ainsana plusspoolel Tallinn, vedades roheliseks ka Balti koondindeksi.
Täna sulgus Balti börsidest ainsana plusspoolel Tallinn, vedades roheliseks ka Balti koondindeksi.
Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Kooliõed imestavad jokutamise üle laste kaitsesüstimisel
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.
Kuigi haridusministeerium annab soovituse lapsi alates 12. eluaastast koroonaviiruse vastu vaktsineerida, paneb teadmatus ja aeglane tegutsemine koolirahva küsima, kas laste ja noorte vaktsineerimine on ikka riigi jaoks prioriteet.