• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,25
  • 29.10.18, 10:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlasi hullutab uus imemasin

Kurikuulsa Skyway-nimelise kahtlase taustaga äriskeemi kõrval kogub Eestis jõudu uus skeem: ambitsioonika õhumetrooga püüab konkureerida uus tõusev täht Dujunovi asünkroonmootor.
Püramiidskeemi-sarnaste äride juures paistab Eestis eriti hea minek olevat ulmeliste tehnoloogiliste lahendustega lubajatel.
  • Püramiidskeemi-sarnaste äride juures paistab Eestis eriti hea minek olevat ulmeliste tehnoloogiliste lahendustega lubajatel.
  • Foto: Panthermedia/Scanpix
Arstid, sportlased, põllumehed, koduinvestoreist pensionärid. Nimekiri neist Eesti inimestest, kes on oma raha paigutanud kahtlase väärtusega tulevikutehnoloogiatesse, on muljet avaldavalt pikk, kirjutab Postimees.
«Inimene, kes sellistesse projektidesse raha sisse paneb, peab arvestama, et see raha on kadunud. Investeerimisega ei ole seal midagi pistmist,» ütles nende projektide kohta pikaaegne investor ja Tallinna Tehnikaülikooli õppejõud Tõnn Talpsepp lehele.
Kui Skyway ideest võib veel enam-vähem aru saada – ehkki see pole usutav –, siis Dujunovi mootoriprojekt jääbki segaseks. Leht kõneles projekti investeerinud Robiga, kes samuti sellest pärist hästi aru ei saanud: „Mina tean lihtsalt seda, et see on uue põlvkonna mootor, mis tuleb aastal 2020 turule.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Postimehest

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele