Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ott Kiivikas avaldas oma elu ja edu saladuse
Lisaks kulturismile tegutseb Ott Kiivikas enam kui kümnes rollis. Ettevõtjana on ta ideid leidnud pikka aega ühes valdkonnas tegutsemisest.Foto: Raul Mee
Sportlasena tuntud Ott Kiivikas tegutseb juba 20 aastat ka ettevõtjana ning on kujundanud endast kaubamärgi, kelle tooted jõuavad mõne kuuga müügile suurtesse kettidesse, rääkis ta uues Äripäeva raadiosaates "Läbilöök".
Sügisel alustas Kiivikas koos äripartneritega värskete salatite tootmist ning sai need loetud kuudega müügile suurtesse jaekettidesse. "Inimestega suhtlemine ja müügitegevus mulle sobib," selgitas ta. Kuidas panna inimesed oma kõnedele vastama ja su ideid ära kuulama ning nendega kaasa tulema, sellest räägib Kiivikas pikemalt saates.
Saates tuleb juttu ka sellest, miks on hea ettevõtjana tegutseda, milline on suurim väljakutse läbilöömiseks, mis on inimeste suurim eksiarvamus Ott Kiivikase kohta, millele ta kunagi aega ei pühenda, mida ta kardab, miks on hea, kui edu end oodata laseb, millega ta kunagi kompromisse ei tee ja paljust muust.
"Läbilöök" on Äripäeva raadio uus saatesari, mis toob kuulajate lood oma ala tippudest ehk kuidas saada parimaks ja selleks aastateks või aastakümneteks jääda. Kuulajani jõuavad inspireerivad ja õpetlikud lood läbilöömisest nii ettevõtlusest, spordist, poliitikast, aga ka loomevaldkonnast.