Ryanair sai Prantsuse Montpellier' lennujaamas tegutsemise eest miljoneid eurosid "marketingiks".Foto: Andres Haabu
Ryanair nõutas Prantsusmaal Montpellier' lennujaamas tegevuse jätkamise eest riigilt välja miljoneid eurosid "turustamiskampaaniate" nime all. Nüüd peab lennufirma raha riigile tagasi maksma.
Prantsuse turismiasutus APFTE maksis Ryanairile 8,5 miljonit eurot, mille eest lennufirma reklaamis oma kodulehel Montpellier' piirkonda. Tegemist ei olnud reklaamiga, mida riigi ja kohalike omavalitsuste vahenditest tegutseval APFTE-l või isegi Montpellier' piirkonnal vaja oleks olnud, nende kampaaniate ainus eesmärk oli hoida Ryanair endiselt Montpellier' lennujaamas tegutsemas, selgus Euroopa Komisjoni uurimisest.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.