Ryanair nõutas Prantsusmaal Montpellier' lennujaamas tegevuse jätkamise eest riigilt välja miljoneid eurosid "turustamiskampaaniate" nime all. Nüüd peab lennufirma raha riigile tagasi maksma.

- Ryanair sai Prantsuse Montpellier' lennujaamas tegutsemise eest miljoneid eurosid "marketingiks".
- Foto: Andres Haabu
Prantsuse turismiasutus APFTE maksis Ryanairile 8,5 miljonit eurot, mille eest lennufirma reklaamis oma kodulehel Montpellier' piirkonda. Tegemist ei olnud reklaamiga, mida riigi ja kohalike omavalitsuste vahenditest tegutseval APFTE-l või isegi Montpellier' piirkonnal vaja oleks olnud, nende kampaaniate ainus eesmärk oli hoida Ryanair endiselt Montpellier' lennujaamas tegutsemas, selgus Euroopa Komisjoni uurimisest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Euroopa suurim odavlennufirma Ryanair kasvatas jõuliselt reisijate arvu ja käivet, kuid kaotas kasumis viiendiku.
Ryanairi juht Michael O'Leary hoiatas ettevõtte töötajaid, et nad peaksid lähinädalatel valmistuma koondamiseks. O'Leary sõnul on lennufirmas 900 üleliigset pilooti ja pardatöötajat, vahendab BBC.
Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) annab toetust liigiti kogutud jäätmete ringlussevõtu suurendamiseks. Ettevõtted saavad toetust küsida ettevalmistavateks tegevusteks, jäätmete ringlussevõtuks ning jäätmearuandluse liidestamiseks riikliku infosüsteemiga. Alates 24. maist saavad toetust taotleda kõikide jäätmeliikide töötlejad.