• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,43%49 888,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,14
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2251,43%49 888,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,14
  • 20.08.19, 20:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ahti Heinla roboti-idu kaasas kümneid miljoneid

Ahti Heinla ja Janus Friisi asutatud Starship Technologies kaasas 40 miljonit USA dollarit, mille toel laienetakse kahe aasta jooksul 100 ülikooli kampusesse.
Ahti Heinla koos pakirobotiga.
  • Ahti Heinla koos pakirobotiga.
  • Foto: Eiko Kink
Ülikoolikampustesse laienemise kava juba käib, värskelt jõudsid robotid Pittsburghi ülikooli ja järgmisena ootab Purdue ülikool Indianas, kuhu robotkullerid jõuavad 9. septembril.

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.17, 18:00
Ahti Heinla: kasumi teenimiseks tuleb põletada palju investorite raha
Starshipi kuller-robotite laevastiku rajaja Ahti Heinla näeb juba vaimusilmas, kuidas miljonid pakirobid sagivad kogu maailmas. "Kuigi päriselus pole seda veel juhtunud, on need pusletükid niimoodi kokku minemas, et see saab reaalsuseks," on Heinla kindel.
Uudised
  • 07.06.18, 16:45
Heinla: saime kütust, et jõuda miljonite inimesteni
Kullerrobotite tootja Starship Technologiesi juhiks asub aastaid Airbnbs töötanud Lex Bayer, lisaks kaasas ettevõte 25 miljonit dollarit.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele