• OMX Baltic0,45%293,99
  • OMX Riga0,69%912,65
  • OMX Tallinn−0,46%1 907,43
  • OMX Vilnius0,74%1 267,72
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,19%9 406,78
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • OMX Baltic0,45%293,99
  • OMX Riga0,69%912,65
  • OMX Tallinn−0,46%1 907,43
  • OMX Vilnius0,74%1 267,72
  • S&P 5000,4%6 671,06
  • DOW 30−0,04%46 253,31
  • Nasdaq 0,66%22 670,08
  • FTSE 100−0,19%9 406,78
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,74
  • 15.01.22, 17:15

Analüütik: kevadel langevad energiahinnad oodatust vähem

“Kahjuks mul ei ole ühtegi head uudist energiatarbijale,” rääkis Swedbanki analüütik Liis Elmik Äripäeva raadiosaates "Energiatund".
Olulist energia hinnalangust analüütik hetkel ei näe.
  • Olulist energia hinnalangust analüütik hetkel ei näe.
  • Foto: Andras Kralla
Ta selgitas, et kevadel, kui Euroopas kütteperiood lõppeb, võib oodata mõningast energiahindade langust. Samas ei tasu tema sõnul oodata, et hinnad liiguksid sellisele tasemele, mida nägime enne energia- ja koroonakriisi.

Seotud lood

Uudised
  • 14.01.22, 15:15
Pooltel kodudest on elektri hinnatõus veel ees
Viiendik tarbijatest maksab elektri eest üle börsihinna
Seni on mõista antud, et elektri hinna ootamatu tõus ei puudutagi kuigi paljusid või pole ka elektriarved suurel osal teab mis suured. Tegelikkuses tähendab see, et pea poolte tarbijateni ei ole hinnatõus lihtsalt veel jõudnud.
Uudised
  • 12.01.22, 11:00
Üüratu elektriarve ajab inimesed päikesepaneele ostma
Kõrge elektri hind meelitab inimesi alternatiivse isetootmise juurde: päikesepaneelidega tegelevad ettevõtjad tunnistavad, et huviliste arv on pärast üüratu elektriarve kättesaamist mitmekordistunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele