Aasta on 2019 ja Põhjala pruulikoda kolis Noblessnerisse. Esimese uue õlle villimine uues pruulikojas.
Foto: Liis Treimann
Kuigi Põhjala õlle tootja ja müüja Põhjala Brewing nimetab eelmise aasta suurimaks mõjutajaks COVID-19 pandeemiat, on ettevõtte eelmise aasta tulemus hoopis teist masti kui 2020. aastal.
Põhjala pruulikoda avas purgiliini ja villib edaspidi lõviosa toodangust purkidesse. Täisautomaatse liini jõudlus on 14 000 purki tunnis ning ettevõte investeeris liini avamisse 650 000 eurot.
Käsitööõlle müüjate majandusaasta aruannetest selgub, et koroonaviirus andis küll valusa hoobi, kuid käesolevale aastale vaadatakse pigem optimistlikult.
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?