Näita konkurendile kandu: Eesti TikTokis püüab tähelepanu Lõuna-Eesti piimatootja
Eesti ettevõtjad kasutavad turundajate sõnul TikToki kui turunduskanalit veel vähe, kuid üks, kes on otsustanud kiirelt populaarsust koguva sotsiaalmeediaplatvormi potentsiaali ära kasutada, on Nopri Talumeierei.
Nopri talu noorperemees Karl Niilo on aastaid turundusega tegelenud ning taipas, et pereäril oleks kasulik olla TikTokis enne teisi.
Foto: Raul Mee
60aastane taluperemees Tiit Niilo ütleb, et nende hinnangul ei ole väikefirmal mõistlik traditsioonilisi turundusmeetmeid kasutada ja seepärast on aastaid olnud teemaks just sotsiaalmeedia. „Viimasel ajal on ka TikTokist saanud sellest konkreetne osa,“ lausus ta.
Arco Vara on käivitanud uue võlakirjaemissiooni, et rahastada Lutheri kvartali arendust Tallinna südames. Sellega saab teenida 8,8% fikseeritud tootlust aastas ilma, et peaks tegelema üürnike leidmise või remondiga, selgitab firma finantsjuht Darja Bolshakova.