Fairown pakub nn toode kui teenus platvormi. Fairown ostab tarbija soovitud toote kaupmehelt ära ning tarbija saab toote endale, mille eest maksab iga kuu kindla summa kokkulepitud perioodi lõpuni. Kausutusperioodi lõpus annab toote Fairownile tagasi ja idufirma suunab toote tootjale tasukasutamisse või järgmisele tarbijale.
Lõuna-Aafrikas autosid rentiva Planet42 ärimudel sarnanes tavalise liisinguäriga, mis tegutses väga suurte riskidega turul ja vajas kasvuks aina rohkem raha, rääkis riskikapitalifondi Specialist VC asutajapartner Gerri Kodres.
Idufirma Eurora asutaja Marko Lastik käis välja mõtte oma eelmine ettevõte põhja lasta ning kolida seal tehtud IT-arendus tulevasse Eurorasse, selgub asjaosaliste kirjavahetusest.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.