Tuntud lauljanna Beyoncé, kes möödunud kuul avaldas oma rõivakollektsiooni Ivy Park, on peale moeäri investeerinud ka arbuusimahla tootvasse idufirmasse.
- Lauljatar Beyonce investeeris arbuusimahla tootvasse idufirmasse Foto: epa
Idufirma WTRMLN WTR eesmärk on toota külmpressitud arbuusimahla, mis peaks palava ilmaga olema hea alternatiiv limonaadidele ja kooladele. „Otsustasin WTRMLN WTRisse investeerida, sest see idufirma sillutab teed tervislikule ja looduslikule vedelikutarbimisele,“ teatas Beyoncé. „See on enamat kui lihtsalt ühte brändi investeerimine, see on investeering naisjuhtidesse, fitnessisse, Ameerika põllumajandusse ning kõigi selle planeedi inimeste tervisesse,“ vahendas Entrepreneur lauljatari sõnu.
WTRMLN WTRi peakorter asub New Yorgis ning ettevõte on praeguseks tegutsenud kolm aastat. Selgub, et arbuusimahl on inimeste seas populaarne ning sestap kasvab ettevõte viimasel ajal üsna kiiresti. Kui ettevõtte käive samas tempos kerkib, tähendab see, et selle aasta lõpuks saavutab firma võrreldes eelmise aastaga kolmekordse käibekasvu. USAs müüakse pudelisse pandud arbuusimahla, millele on lisatud ka erinevaid maitseid, juba 7500 kohas.
WTRMLN WTRi kaasasutaja ning loovdirektor Jody Levy teatas, et Beyoncé liitus arbuusimahlaäriga hiljutises rahakaasamise ringis, ent ei täpsustanud, kui suur osalus lauljatarile kuulub.
Levy lisas, et toreda kokkusattumusena üllitas Beyoncé just päev enne seda, kui arbuusimahla pudelid poeketi Whole Foods lettidele jõudsid, laulu „Drunk In Love“. Paljude fännide meelest on Beyoncé laul aga ettevõtte reklaam. Levy seda ei kinnitanud ning rõhutas, et see on üksnes kokkusattumus. Pärast laulu väljalaskmist saatis Levy laujatarile prooviks mõned arbuusimahlajoogid.
„Umbes aasta tagasi oli meil Beyoncéga vestlus, mis puudutab investeerimist ettevõtetesse, millel on kindel eesmärk inimesi ühendada,“ selgitas Levy. WTRMLN WTRi äri üks aspekte on see, et firma teeb tihedat koostööd USA arbuusikasvatajatega, kelle käest ostetakse müügiks ühel või teisel moel kõlbmatuid arbuuse. See tähendab, et toode ise on värske, ent tema välimus pole näiteks piisavalt kaubanduslik. Samuti olla Beyoncé jaoks oluline, et idufirma rajaja on naine.
Laiema trendi kuvand
Beyoncé otsus panustada arbuusimahla näitab tuntud inimeste investeerimisotsuste kahte laiemat trendi. Esiteks on kuulsuste seas väga levinud investeerimine just jookidesse. Selle investeeringu teine tahk on aga see, et üha enam on need joogid mittealkohoolsed. Viimase näitena võib tuua räppar 50 Centi investeeringu Vitamin Waterisse.
Samuti võib Beyoncé investeeringut seostada tema sportliku rõivakollektsiooniga Ivy Park. Kuna arbuusimahlajook viitab tervislikele eluviisidele ja üldisele heaolule, siis Ivy Parki kollektsiooni kuuluvaid rõivaid saab kanda ka sportimiseks ning tegu on üldiselt aktiivsele inimesele mõeldud toodetega.
„Mulle tõesti meeldib, et tema eesmärk on inimesi motiveerida,“ kiitis Levy Beyoncéd.
Seotud lood
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.