You need to enable JavaScript to run this app.
Jäta menüü vahele
Tagasi
Menüü
Otsi
Деловые ведомости
Minu Äripäev
Telli
Kõik artiklid
Investor
Raadio
Arvamus
PRO
Edukas Eesti
TOPid
Gasell
Autod
Videokogu
Uudiskirjad
JUUBEL
PDF
Gerd Kanter - põrumine viis medaliteni
Miks rumalad läbi ei löö?
Uue aasta 9 raamatusoovitust
Samm lihtsuse poole - peenest restoranist hubase atmosfääriga söögikohaks
Neid, kes söandavad avada Tallinnas suure keskaegses stiilis ukse aadressil Pikk 45, tervitab värskelt uuenduskuuri läbinud kaasaegne ja hubane söögikoht Bona.
TransferWise'i uus kontor vikerkaarte ja ükssarvikutega
TransferWise ameerikalikku uut avatud kontorit ilmestavad üle vindi keeratud koosolekuruumid, luksuslikud võimalused vaba aja veetmiseks ning tõukerattad, millega majas ringi sõita.
Lapsepõlve äriideed 12 aastat hiljem
Seltskond 22aastaseid noori, kellest paljud juba ülikooligi lõpetanud, kommenteerivad oma algklassides Äripäeva palvel koostatud “äriplaani”.
Disaini tarbija tuleb maailmast üles leida
Keha3 on esimene Eesti disainibüroo, mis haldab kogu müügi- ja tootmisahelat, ning selle üks loojaid Margus Triibmann peab müüki disainiettevõtte võtmeteguriks.
Kaks naist koos poes tekitab enim emotsioonoste
Klient teeb poes ostuotsuse impulsiivselt – tarbija ei vaevu mõtisklema pakendi kujunduse üle, kui see on arusaamatu, valib ta pigem mõne teise toote.
Ühepäevakohvikud koguvad populaarsust
Eesti eri paigus kohtab aina enam ränd- ehk ühepäevakohvikuid. Kohalikele kokandushuvilistele pakub see võimalust avada üheks päevaks oma köök ja aed ning pakkuda möödujale uusi maitseid.
Turvaliselt üle võlli
Arvatakse, et kiikingukiigel kiikumine ei ole turvaline, aga võrreldes tavakiikumisega on see harrastajate hinnangul ohutum, sest kiikuja on kinnitatud kiigele spetsiaalsete rihmadega.
Humoorikas arhitektiduo Andrus Kõresaar ja Raivo Kotov
Hiljuti noore arhitekti preemia pälvinud Andrus Kõresaar ja Raivo Kotov on arhitektuuribüroos KOKO edukat koostööd teinud juba 15 aastat.
Stella Soomlais usub Eesti disaini tulevikku
Nahadisainer Stella Soomlaisil on omanimeline bränd, rohkelt koostööprojekte ning usk oma tegemistesse ja Eesti disaini helgesse tulevikku. Matrjoškade asemel võiksid turistid tema arvates Eestist hoopis kohalikku disaini kaasa viia.
Tark turundaja teeb "võrgupüüki"
Turundades tasub teha “võrgupüüki”, et tarbija internetist kätte saada, ning kutsuda ta siis kauplusesse meelt lahutama ja ostlemist nautima.
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Minu Äripäev