Kui pikaaegne Baltika turundusjuht Anu-Mall Naarits veidi üle aasta tagasi oma konsultatsiooni- ja turundusfirma asutas, püüdis ta leida nime, mis viitaks nii ettevõtte tegevusvaldkonnale kui ka professionaalsusele.
"Kaalusin erinevate kombinatsioonide vahel, guugeldasin ja külastasin korduvalt patendiregistri andmebaase, küsisin arvamusi ja kommentaare sõpradelt ja tuttavatelt," meenutas ta. Ettevõtte nimeks sai Turundusproff OÜ.
Naarits ütles, et kuna väikestel ettevõtetel kipub alati turundusrahaga kitsas olema, võikski ettevõtte nimi ise kajastada ettevõtte kohta juba võimalikult palju infot. "On ju ettevõtte nimi tavaliselt kommunikatsioonis kõige sagedamini kasutatav. Nii võib ta sisaldada viidet tegevusvaldkonnale või konkurentsieelisele," lisas ta.
Pikemalt loe tänasest Äripäevast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Kadri Bank, Katre Pilvinski
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!