• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Fazer Grupi käive kasvas 4,1%

    Kasumlikult tegutsenud Fazer Grupi käive kasvas eelmisel aastal 4,1%, ulatudes 1,58 miljardi euroni.

    Pea kolmveerand tuhande töötajaga Fazer Eesti käive ulatus 22,8 miljoni euroni, kasvades võrreldes aasta varasemaga 12,4%.
    Grupi ärikasum oli 54,2 miljonit eurot (2010. aastal 58,5 mln eurot). Bilansimaht oli eelmise aasta lõpu seisuga 933,3 miljonit eurot (aasta varem 981,8 mln eurot) ning grupi töötajate arv 15 198 (2010. aastal 16 573).
    "Oleme suutnud oma positsiooni kõigil oma põhiturgudel tugevdada, vaatamata Euroopa raskele majandusolukorrale ning muudatustele toiduainetööstuses," kommenteeris Fazer Grupi president Karsten Slotte. "Meie edufaktorid on tugevad brändid, kõrgekvaliteedilised tooted ja teenused ning pühendunud, kompetentsed töötajad. See on suurepärane alus kasumliku kasvu jätkamiseks globaalsetel turgudel," lisas ta.
    Eelmisel aastal kujundas Fazer Grupp ümber ka oma äristrateegia ning pürgib nüüd selle poole, et saada 2016. aastaks edukaks ja kõrgelt hinnatud rahvusvaheliseks ettevõtteks ka väljaspool oma praegusi põhiturge.
    Fazer Eesti juhatuse esimehe Kristjan Kongo sõnul oli 2011. aasta ettevõttele Eesti turul küll keeruline, kuid käibekasvu eesmärgid täideti. "Leiva-saia kategoorias kasvatasime müügimahtu 7% oludes, kus keskmine hind jäi muutumatuks," märkis ta.
    Uuringufirma AC Nielsen andmeil õnnestus Fazeril hoolimata Eesti leiva-saiaturu kilodemahu üldisest kahanemisest 2,9% võrra kasvatada oma müügimahtu kilodes 9,8%.
    Kongo sõnul saavutas Fazer Eestis veelgi paremaid tulemusi magusasektoris, kus müügimahtu kasvatati 27%. "Täna on Fazer Eesti turul suuruselt teine šokolaaditootja ning klassikaline naturaalsest piimast ja kõrgeima sordi kakaoubadest valmistaud Karl Fazeri piimašokolaad maapähklitega on Eesti enimmüüdud šokolaaditahvel," märkis ta.
    Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891.aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis. Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, pagari- ja kondiitritooted ning esindatud ollakse kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Rännumees, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Xylimax.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

FI ekspert: intressi fikseerimine on pankadele kasumi võtmise koht
Pangad arvestavad intressi fikseerides riske selliselt, et mitte kahjumisse jääda, vaid pigem kasumit teenida, kirjutab finantsinspektsiooni finantsteenuste järelevalve osakonna juht Mari Puusaag-Tamm
Pangad arvestavad intressi fikseerides riske selliselt, et mitte kahjumisse jääda, vaid pigem kasumit teenida, kirjutab finantsinspektsiooni finantsteenuste järelevalve osakonna juht Mari Puusaag-Tamm
USA aktsiaturg lõpetas jaaninädala ralliga
USA peamised aktsiaindeksid tõusid reedel hoogsalt, lõpetades börsinädala üle kolmeprotsendise tõusuga.
USA peamised aktsiaindeksid tõusid reedel hoogsalt, lõpetades börsinädala üle kolmeprotsendise tõusuga.
Baltika juht lahkub ametist
Baltika juhatuse esimees Flavio Perini lahkub poolte kokkuleppel ametist, uueks juhiks saab senine juhatuse liige Brigitta Kippak.
Baltika juhatuse esimees Flavio Perini lahkub poolte kokkuleppel ametist, uueks juhiks saab senine juhatuse liige Brigitta Kippak.
Krüptofirmade pitsitamine tekitab audiitorite nappuse ja avab uue turuniši
Krüptofirmadele hiljuti rakendunud auditi nõue suurendab hüppeliselt audiitorite töökoormust ja neilt oodatakse teenust, mille pakkumiseks kompetents Eestis täna valdavalt puudub.
Krüptofirmadele hiljuti rakendunud auditi nõue suurendab hüppeliselt audiitorite töökoormust ja neilt oodatakse teenust, mille pakkumiseks kompetents Eestis täna valdavalt puudub.
Jaanid raadios: pulmaisade ärist Nüganeni karjäärivalikuteni
Äripäeva raadios ilmub pühade aegu kuus värsket raadiosaadet. Vesteldakse õhtujuhtide ja pulmaisadega, võetakse kokku nädala tähtsamad teemad ning oma tööga seotud võludest ja valudest pajatab armastatud lavastaja ja näitleja Elmo Nüganen. Ent teemasid on veelgi.
Äripäeva raadios ilmub pühade aegu kuus värsket raadiosaadet. Vesteldakse õhtujuhtide ja pulmaisadega, võetakse kokku nädala tähtsamad teemad ning oma tööga seotud võludest ja valudest pajatab armastatud lavastaja ja näitleja Elmo Nüganen. Ent teemasid on veelgi.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.