• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 21.02.17, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rändrahnu asemele sobivad muusikud

Alustame väikestest sammudest ja seome Tallinna linnaruumi meie muusika ja muusikasündmustega, paneb ette Ice Design OÜ omanik Terje Tammekivi.
Terje Tammekivi
  • Terje Tammekivi
  • Foto: Erakogu
Kus on Tallinnas Arvo Pärdi tänav või allee? Narva maantee algus kuni Kadrioruni võiks olla Pärdi puiestee, mis suunduks tema kodulinna Rakvere suunas. Pärnu maantee Estonia teatri tagune lõik Eduard Tubina puiestee, meenutamaks Eduard Tubina loodud balletti „Kratt“. Vabaduse väljaku ja kino Kosmose vaheline lõik Raimond Valgre puiestee.
Eesti turundamine ei saa olla Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse eestveetav projekt. Pigem võiks see olla kohalike kogukondade tagantlükkamisel saavutatud kokkulepe, mida ja kuidas turundada oma piirkonnas välisturistile.
Kohaturundust saab efektiivselt teha kolme peamise tunnuse alusel, nii väidavad vastav teooria ja maailmapraktika. Esiteks isikud, linna või regiooniga seotud reaalsed või kirjanduslikud isikud. Teiseks linnas või regioonis olevad märkimisväärsed arhitektuurirajatised. Kolmandaks linnas või regioonis toimuvad sündmused ja üritused. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Linnapea südameasi
Peamiselt turundatakse linnu või regioone järgmistele sihtgruppidele: investorid ja ettevõtjad, turistid, inimesed, kes otsivad uut töökohta. Lisaks sellele ka õppurid, kes plaanivad õppida mõnes ülikoolis või rakenduskõrgkoolis. 
Sellel aastal on Tallinnas tulemas kohalikud valimised. Lugesin läbi parteide eelmiste valimiste programmid, aga ei leidnud neis tugevat ideed ega visiooni, kuidas turundada meie kodulinna. Tulevane Tallinna linnapea peaks selle südameasjaks võtma. 
Ärimehed võiksid sellele kaasa aidata. Leida ühisrahastuse ning sponsorluse kaudu toetust headele turundusideedele. Sellega aitavad ärimehed kaasa oma kodukoha arengule. 
Piirkonna rahvusvahelise maine kujundamine ei ole võib-olla nii lihtsalt arusaadav keskmisele valijale kui kommunaalprobleemide lahendamine, asfaldiaukude lappimine, aga sellel on pikas plaanis olulisem mõju piirkonna arengule ning konkurentsivõimele. 
Rändrahnu asemel võiks meie kultuurisaadikuteks olla inimesed. Tallinnas näiteks muusika ning muusikud.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele