Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Rändrahnu asemele sobivad muusikud
Terje TammekiviFoto: Erakogu
Alustame väikestest sammudest ja seome Tallinna linnaruumi meie muusika ja muusikasündmustega, paneb ette Ice Design OÜ omanik Terje Tammekivi.
Kus on Tallinnas Arvo Pärdi tänav või allee? Narva maantee algus kuni Kadrioruni võiks olla Pärdi puiestee, mis suunduks tema kodulinna Rakvere suunas. Pärnu maantee Estonia teatri tagune lõik Eduard Tubina puiestee, meenutamaks Eduard Tubina loodud balletti „Kratt“. Vabaduse väljaku ja kino Kosmose vaheline lõik Raimond Valgre puiestee.
Eesti turundamine ei saa olla Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse eestveetav projekt. Pigem võiks see olla kohalike kogukondade tagantlükkamisel saavutatud kokkulepe, mida ja kuidas turundada oma piirkonnas välisturistile.
Kohaturundust saab efektiivselt teha kolme peamise tunnuse alusel, nii väidavad vastav teooria ja maailmapraktika. Esiteks isikud, linna või regiooniga seotud reaalsed või kirjanduslikud isikud. Teiseks linnas või regioonis olevad märkimisväärsed arhitektuurirajatised. Kolmandaks linnas või regioonis toimuvad sündmused ja üritused.
Linnapea südameasi
Peamiselt turundatakse linnu või regioone järgmistele sihtgruppidele: investorid ja ettevõtjad, turistid, inimesed, kes otsivad uut töökohta. Lisaks sellele ka õppurid, kes plaanivad õppida mõnes ülikoolis või rakenduskõrgkoolis.
Sellel aastal on Tallinnas tulemas kohalikud valimised. Lugesin läbi parteide eelmiste valimiste programmid, aga ei leidnud neis tugevat ideed ega visiooni, kuidas turundada meie kodulinna. Tulevane Tallinna linnapea peaks selle südameasjaks võtma.
Ärimehed võiksid sellele kaasa aidata. Leida ühisrahastuse ning sponsorluse kaudu toetust headele turundusideedele. Sellega aitavad ärimehed kaasa oma kodukoha arengule.
Piirkonna rahvusvahelise maine kujundamine ei ole võib-olla nii lihtsalt arusaadav keskmisele valijale kui kommunaalprobleemide lahendamine, asfaldiaukude lappimine, aga sellel on pikas plaanis olulisem mõju piirkonna arengule ning konkurentsivõimele.
Rändrahnu asemel võiks meie kultuurisaadikuteks olla inimesed. Tallinnas näiteks muusika ning muusikud.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.