Äride omanikud peaksid mõistma, kui tähtis on lisaks tootele või teenusele kliendile tekitatud emotsioon, kirjutab testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm.

- Testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm
- Foto: Erakogu
Kuigi aasta 2020 oli inimajaloos üsna eriline ja pingeline, siis kahtlemata aitab positiivne hoiak raskuseid ületada. “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline, pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Raport näitab, et klienditeenindajad pigem naeratavad tublilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui veel mõned aastad tagasi seostati 5G-d pigem tulevikutehnoloogia ja lubadustega, siis tänaseks on see muutunud praktiliseks osaks meie igapäevasest digielust. Kasutajate jaoks ei ole 5G enam lihtsalt kõrgem number mobiilside generatsioonide reas, vaid platvorm, millel toimivad teenused, mida peame iseenesestmõistetavaks – alates TV voogedastusest ja videokõnedest kuni nutikate koduseadmete ja pilvemängudeni.