Äride omanikud peaksid mõistma, kui tähtis on lisaks tootele või teenusele kliendile tekitatud emotsioon, kirjutab testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm.

- Testostu- ja koolitusfirma Trendline juht Eero Palm
- Foto: Erakogu
Kuigi aasta 2020 oli inimajaloos üsna eriline ja pingeline, siis kahtlemata aitab positiivne hoiak raskuseid ületada. “The Smiling Report”, mille kokkupanekul osales tagasihoidliku panusega Eesti ja Baltikumi poolt ka Trendline, pandi kokku 25 riigi testostufirmade tagasiside põhjal. Raport näitab, et klienditeenindajad pigem naeratavad tublilt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuulus ütlus "Mitmekesistamine on kaitse teadmatuse eest" kuulub samavõrd kuulsale investorile Warren Buffettile, kes on korduvalt rääkinud investeeringute hajustamise eelistest enamuse jaoks. Omaha oraakli mõtte sõnastaksin aga veidi teisiti: haridus, uuringud ja hoolikas analüüs kaitsevad meid teadmatuse eest ning võimaldavad teha häid investeerimisotsuseid. Seevastu mitmekesistamine on oluline kaitse nende ettearvamatute sündmuste vastu, mida isegi kõige hoolikamad kalkulatsioonid ei suuda ette näha.