• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,55%39 765,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,55%39 765,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 22.06.18, 13:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

45 miljonit dollarit auto eest

Kuigi juunis pääses kella külge uudis Ferrarist, mis 80 miljoni dollari (68,6 miljoni euro) eest omanikku vahetas, oli tegemist siiski eraviisilise müügiga. Nüüd aga tuleb oksjonile sõiduk, mis ilmselt purustab 45 miljoni dollari (38,6 miljoni euro) piiri, kirjutab The Drive.
1962. aasta Ferrari 250 GTO.
  • 1962. aasta Ferrari 250 GTO.
  • Foto: RM Sotheby's
Kõnealune 1962. aasta Ferrari 250 GTO saab ilmselt olema kalleim sõiduk, mis eales avalikul oksjonil müüdud, just nii arvavad ajakirjanikud juhtuvat augustis toimuval RM Sotheby's Monterey oksjonil.
Oksjonimaja pressiteatele tuginedes on kõnealune auto kerenumbriga 3413 GT kolmas GTO toodetud 36 autost, ja ilmselt kõige edukama võidusõidukarjääriga. Algselt kasutas masinat Phil Hill vabriku katseautona, edasi võitis 3413 1962. aastal Ferrari kollektsionääri Edoardo Lualdi-Gabardi omanduses olles üheksa võidusõitu. Ka edasine elu oli kuldne ja järgmise üheksa omaniku käes võitis masin ka oma klassi 1963. ja 1964. aasta Targa Florio võistlused. Lisaks veel kamaluga mäkketõusu jõuproove.
Praegu kuulub masin Dr. Greg Whittenile, kes on sõidukiga samuti vanasõiduki sarjades võistelnud.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Auto pole kunagi osalenud õnnetuses ja säilinud on originaalsed komponendid, nagu Scaglietti Series II kere, tagasild, mootor ja käigukast. Kui kõik läheb plaanitult, purustab masin rohkem kui 45 miljoni dollariga (38,6 miljoni eurot) eelmise samuti 250 GTO püstitatud rekordi. See masin müüdi Bonhamsi oksjonil 2014. aastal 36,65 miljoni dollari (31,4 miljoni euro) eest.
Kui raha nii palju ei ole, võib piirduda ikoonilisest sõidukist müügikuulutuse tarbeks tehtud kaunite fotode vaatamisega.
Ferrari 250 gto
19 fotot
  • Ferrari 250 gto
  • Foto: RM Sotheby's

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele