Juhan Lang • 19. veebruar 2016 • 1 min
Jaga lugu:

Gucci võidab taas populaarsust

Gucci köidab jälle pilke.  Foto: EPA

Prantsuse jaehiiglase Kering SA käive kasvas tänu nõrgale eurole ja Gucci brändi paranenud müügitulemustele neljandas kvartalis 16%, 3,18 miljardile eurole.

Lisaks Guccile teiste seas Bottega Veneta ja Yves Saint Laurent kaubamärke omava valdusfirma teatel kasvas käive vahetuskursside mõju arvesse võtmata veidi alla 8%. Samal ajal kasvas konglomeraadi terve aasta puhaskasum 32%, 696 miljonile eurole.

Kering on viimastel aastatel keskendunud Gucci brändi taaselustamisele, sest moeteadlikud kliendid pöörasid kunagisele kuumale kaubamärgile selja ja kannatanud on ka müük Hiina turul, vahendab Wall Street Journal.

Gucci müük kasvas neljandas kvartalis 13% ehkki orgaaniline kasv oli tagasihoidlikum 4,8%.

Kering SA aktsia on täna Pariisi börsil tõusnud 1,84%.

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt