India sõiduautode müügi kasv oli aprillis viimase viie kuu kiireim. Ostjate tähelepanu pälvisid peamiselt Maruti uued mudelid Maruti Suzuki ja Vitara Brezza.
- Maruti uued mudelid elavdasid automüüki Indias Foto: EPA
Aprillis müüdi India turul 242 060 neljarattalist, mille hulka kuulusid nii sõidu- kui sportautod ning minibussid, vahendas Bloomberg.
Aasia suuruselt kolmandal autoturul üritatakse kliente meelitada sportmaasturite ning uudsete luukpäradega mudelite abil. Märtsis tõi Maruti turule Vitara Brezza ning aprilli alguses Tiago. Maasturite segmendis õnnestus Marutil tänu sellele ka oma käive võrreldes eelmise aastaga kolmekordistada.
Maasturite tootmise pealt loodetakse müügikasvu ka tulevikus, sest juunist kuni septembrini on India maapiirkondades mussooniaeg ning sagenevate vihmade tõttu peaks nõudlus seda tüüpi sõidukite järele veelgi suurenema.
Ka Maruti mootorrataste müük suurenes möödunud kuul, seda ligi viiendiku võrra.
Seotud lood
Leedu telekommunikatsiooniettevõte, UAB Consilium Optimum, mida tarbijad tunnevad Fastlinki kaubamärgina, käivitas 18. detsembrini kestva avaliku kolmeaastase võlakirjaemissiooni eesmärgiga kaasata 3 miljonit eurot, pakkudes investoritele 9% aastaintressi (ISIN code: LT0000411266, investment order cook code CSLSPO). Emissioon on tagatud ILTE 1,5 miljoni euro suuruse garantiiga.