• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 979,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 979,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • 31.07.18, 19:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Procter & Gamble’i käive tuli nõrk

Täna teatas oma kvartalitulemused maailma suurim esmatarbekaupade tootja Procter & Gamble, kell käibenumbrid jäid oodatust väiksemaks. Ühe põhjusena tõi firma finantsjuht välja asjaolu, et tarbijad raseerivad end varasemast vähem, vahendab Reuters.
Belgia kroonprints Philippe külastamas Procter & Gamble'i Belgias Brüsselis asuvat uurimis- ja arenduskeskust 2013. aasta juunis.
  • Belgia kroonprints Philippe külastamas Procter & Gamble'i Belgias Brüsselis asuvat uurimis- ja arenduskeskust 2013. aasta juunis.
  • Foto: Julien Warnand/EPA
P&G majandusaasta neljanda kvartali müügikäive tõusis aastaga 2,6% 16,50 miljardi dollarini, kuid analüütikud olid oodanud veel 0,85% suuremat kasvu ehk 16,54 miljardi dollari suurust käivet.
P&G sõnul võimaldavad kulude kärped ning kõrgemad müügihinnad näidata neil tugevamaid käibe- ja kasuminumbreid just järgmise majandusaasta teises pooles. P&G tõstab Pampers mähkmete hinda Põhja-Ameerikas keskmiselt 4% võrra ning keskmiselt 5% võrra oma pehmepaberi tooteid. Üheks hinnatõusu põhjuseks on tselluloosi hinnatõus.
Lõppenud kvartalil langes P&G raseerimistoodete üksuse müügimaht ja käive ühe protsendi võrra 1,65 miljardi dollarini. P&G oli selles kvartalis sunnitud tihenenud konkurentsi tõttu antud tootesegmendi hindu keskmiselt 3% võrra langetama. P&G finantsjuht John Moeller tõi selle üksuse väiksema müügimahu põhjenduseks asjaolu, et tarbijad raseerivad end vähem, kuid lisas, et hinnakärped aitasid ettevõttel kaotatud turuosa tagasi võita.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Beebide, naiste ja perehoolduse segmendis, mis on firma suuruselt teine äriüksus, langes P&G käive 2% võrra, seda peamiselt madalama nõudlusega Lähis-Idas, Aafrikas ja Ladina-Ameerikas.
Puhaskasum langes lõppenud kvartalis 1,89 miljardi dollarini ehk 0,72 dollarini aktsia kohta. Kui välja jätta erakorralised tulud-kulud, siis tuli firma aktsiapõhiseks kasumiks 0,94 dollarit, mis on kõrgem analüütikute 0,90-dollarilisest keskmisest prognoosist.
Procter & Gamble’i aktsia on täna 0,3% plussis, aasta algusest on firma aktsia aga 12,4% langenud.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele