Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Apranga kasumlikkus langes nii kvartali kui ka aasta lõikes
Leedu rõivatootja Apranga müügitulu kasvas neljandas kvartalis 2,9 protsenti, 53,8 miljoni euroni, samas puhaskasum jäi mullusega samale tasemele ehk kasumlikkus langes.
Viis aastat tagasi Balti turule jõudnud rõivatootja H&M lõi Apranga plaanid segi, eriti Eestis, kus on väga tihe konkurents, rääkis ettevõtte juht Rimantas Perveneckas.
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).