Koroonaviiruse piirangud ja kalahindade langus panid PRFoodsi käibe möödunud kvartalis langema, selgub börsiteatest.

- PRFoodsi juht Indrek Kasela.
- Foto: Liis Treimann
PRFoodsi majandusaasta kolmanda kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive langes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 23,5 protsenti, 14,15 miljoni euroni. Hulgimüügis langes müük 56 protsenti ja HoReCa sektoris ligi 46 protsenti. Jaekettides oli hoopis müük kasvas – kokku 9,8 protsenti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.