• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 27.05.24, 10:28

Bigbanki võlakirjade alumine piir märgiti kolm korda üle

Huvi Bigbanki võlakirjade vastu ületas pakkumise alumist piiri, kuid jäi veidi tagasihoidlikumaks, kui mullu.
Bigbanki võlakirjad jaotatakse investoritele 29. mail.
  • Bigbanki võlakirjad jaotatakse investoritele 29. mail. Foto: Andras Kralla
Eelmisel nädalala lõppenud Bigbanki võlakirjade pakkumisega soovis pank kaasata kuni 3 miljonit eurot ning jättis omale võimaluse suurendada seda 7 miljoni euro ulatuses. Pank pakkus investoritele 10aastaseid võlakirju 7% intressiga, mida makstakse kvartaalselt. Huvi oli tagasihoidlikum kui veel eelmisel aastal Bigbanki pakutud võlakirjade vastu.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 24.05.24, 12:08
Bigbanki võtmeisikud napsavad ka ise panga võlakirju
Bigbanki juhtfiguuridest osalevad käimasolevas võlakirjapakkumises nii Jonna Pechter kui Martin Länts.
Investor Toomas
  • 20.05.24, 15:40
Võlakirjade uputus jätab mind külmaks
Mais on lahti läinud hullumeelne võidujooks investorite raha pärast ning korraga oli tipphetkel pakkumises vähemalt kuus võlakirja. Ükski ei paista eriti ahvatlev.
Saated
  • 16.05.24, 11:48
Bigbanki juht võlakirjast: langeva intressi keskkonnas on 7% mõistlik tootlus
Kuna intressikeskkond on vaikselt langemas, siis on Bigbanki 7protsendilise võlakirja pakkumine mõistlik, rääkis Bigbanki juht Martin Länts.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele