BYD on Tesla järel maailmas suuruselt teine elektrisõidukite tootja. Uberi eesmärk aastaks 2030 on, et kõik sõidud nende platvormil tehtaks elektrisõidukitega.
Foto: Reuters/Scanpix
Nii BYD kui ka Uber on lubanud pakkuda autojuhtidele tuge nendele elektrisõidukitele üleminekuks, sealhulgas allahindlusi hooldusele, laadimisvõimalusi ning rahalist tuge liisimisel, vahendab BBC.
Sellal kui USA ja Euroopa soovivad kaitsetollidega Hiina autotootjad välja tõrjuda, on viimased võtnud sihikule hoopis suurema ala: kogu ülejäänud maailma.
Tesla tarned Shanghai tehasest vähenesid aastaga 24,2%, mis on juba neljas kord sel aastal, kui elektriautode liider peab Hiina hinnasõja tõttu langust kogema.
Käesoleva aasta teisel poolel on taastuvenergia turg Balti riikides ja Poolas selgelt elavnenud, ütleb Mantas Auruškevičius, 8,5-protsendilise tootlusega võlakirju praegu pakkuva investeerimisettevõtte „Atsanaujinčios energetikos investicijos“ (AEI) juht. Pärast mitut vaoshoitumat aastat tulevad välisinvestorid tagasi meie regiooni, otsides nii töötavaid kui ka arendusjärgus roheenergia projekte.