• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,15
  • 22.01.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõnelt Crowdestate'i patuoinalt siiski tilgub veidi raha tagasi

Surfasin Crowdestate'i andmebaasis ja tegin kindlaks selle portaali suurimad patuoinad ehk projektid, mis juba esimesest maksest on võlgu jäänud, sealjuures selgus, et mõni neist siiski maksab midagi.
Kevade 9 asuv arendus on suurim patuoinas Crowdestate'i ajaloos, mis jäi võlgu juba esimesest maksest ja mille 173 investorit pole oma raha siiamaani veel näinud. Selgus, et mõned teised patuoinad, kes samuti esimesest päevast jänni jäid, teevad siiski tagasimakseid.
  • Kevade 9 asuv arendus on suurim patuoinas Crowdestate'i ajaloos, mis jäi võlgu juba esimesest maksest ja mille 173 investorit pole oma raha siiamaani veel näinud. Selgus, et mõned teised patuoinad, kes samuti esimesest päevast jänni jäid, teevad siiski tagasimakseid.
  • Foto: Kuvatõmmis
Kuu alguse seisuga oli platvormil võlas laene ühtekokku 39 ja tähtajaks laekumata summa oli nendel laenudel kokku 9,7 miljonit. Õnneks selliseid patuoinaid, kes on maksetega jännis juba esimesest maksest alates, oli kokku siiski vähem ehk 13.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele