Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui brändinimi töötab ettevõttele vastu
Et valitud kaubamärk ei paneks ettevõtet hiljem suluseisu ega pidurdaks edasist tegevuse laiendamist, tasub nime valides võimalikud arengustsenaariumid läbi mõelda. Poolel teel kirikusse on usku teadupoolest raske muuta.
GrillSymbol OÜ juht Laur Suurväli on mures, kuidas müüa juba kinnistunud kaubamärgi alt täiesti teistlaadi tooteid.
Foto: Raul Mee
Tihtipeale ei tulda kaubamärgi nime mõtlemisel selle pealegi, et nimest võiks tulevikus ettevõttele omamoodi lõks kujuneda.
Kui seni on harjumuspäraselt kaubavedudeks kasutatud maanteeveokeid ning maismaad, vaatab üha rohkem ettevõtteid mere suunas. Üheks suurimaks mõjutajaks selles vallas on Mediterranean Shipping Company (MSC), maailma suurim konteinerveoettevõte, kelle mereteenused maanteetranspordile usaldusväärset ning jätkusuutlikku alternatiivi pakuvad.