• OMX Baltic−0,51%302,34
  • OMX Riga−0,32%868,1
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,4
  • OMX Vilnius0,16%1 194,03
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,4%8 565,85
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • OMX Baltic−0,51%302,34
  • OMX Riga−0,32%868,1
  • OMX Tallinn−0,33%1 988,4
  • OMX Vilnius0,16%1 194,03
  • S&P 5000,58%5 663,94
  • DOW 300,62%41 368,45
  • Nasdaq 1,07%17 928,14
  • FTSE 1000,4%8 565,85
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,25
  • 18.09.16, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kui brändinimi töötab ettevõttele vastu

Et valitud kaubamärk ei paneks ettevõtet hiljem suluseisu ega pidurdaks edasist tegevuse laiendamist, tasub nime valides võimalikud arengustsenaariumid läbi mõelda. Poolel teel kirikusse on usku teadupoolest raske muuta.
GrillSymbol OÜ juht Laur Suurväli on mures, kuidas müüa juba kinnistunud kaubamärgi alt täiesti teistlaadi tooteid.
  • GrillSymbol OÜ juht Laur Suurväli on mures, kuidas müüa juba kinnistunud kaubamärgi alt täiesti teistlaadi tooteid.
  • Foto: Raul Mee
Tihtipeale ei tulda kaubamärgi nime mõtlemisel selle pealegi, et nimest võiks tulevikus ettevõttele omamoodi lõks kujuneda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 15:43
Viimsi Village – uus ja ainulaadne arendus rohevööndi südames
Kas oled kunagi unistanud elust, kus argipäeva stress kaob, akna taga kostab linnulaul ning hommikune jalutuskäik viib sind otse rohelusse, kuid samal ajal jäävad kõik linnamugavused käeulatusse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele