Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kui brändinimi töötab ettevõttele vastu
Et valitud kaubamärk ei paneks ettevõtet hiljem suluseisu ega pidurdaks edasist tegevuse laiendamist, tasub nime valides võimalikud arengustsenaariumid läbi mõelda. Poolel teel kirikusse on usku teadupoolest raske muuta.
GrillSymbol OÜ juht Laur Suurväli on mures, kuidas müüa juba kinnistunud kaubamärgi alt täiesti teistlaadi tooteid. Foto: Raul Mee
Tihtipeale ei tulda kaubamärgi nime mõtlemisel selle pealegi, et nimest võiks tulevikus ettevõttele omamoodi lõks kujuneda.
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.