• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,16
  • 01.07.24, 17:30

Raske aasta selja taha jätnud Matsimoka unistab välismaale laienemisest

Mullu viimase kümne aasta suurima käibeni jõudnud lihatootja Matsimoka saavutas edu vaatamata raskele aastale ning sihib lähiajal välisturgudele laienemist.
Matsimoka on Eesti pereettevõtte, mis sai alguse 1982. aastal. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Jan Inno, Aivar Inno ja Sten Inno.
  • Matsimoka on Eesti pereettevõtte, mis sai alguse 1982. aastal. Pildil ettevõtte juhatuse liikmed Jan Inno, Aivar Inno ja Sten Inno.
  • Foto: Andras Kralla
Matsimoka juhi Jan Inno sõnul tegi mulluse aasta raskeks sealiha hinna pea kahekordne tõus. Selle põhjused ulatuvad pandeemiaaega, selgitas ta. Toona langes sealiha hind järsult, seakasvatajad sattusid raskesse seisu ja see omakorda sundis neid karja vähendama. Lisaks andis seakasvatajatele hoobi Ukraina sõda, mis tõi kaasa vilja hinna tõusu.

Seotud lood

Saated
  • 20.12.23, 14:00
Eestlaste salaamiisu tõi lihatööstusele börsimõtteid
Lihatööstus Matsimoka sai aasta tagasi valmis laiendusega, edu on loonud vajaduse veelgi laieneda ja pannud mõlgutama ka börsimõtteid.
Suur lugu
  • 14.12.22, 17:00
Lihatööstuse suurtehing lööb konkurendid värisema
Aasta aega küpsetatud suurtehinguga ostab kodumaine Maag Grupp soomlastelt HKScani Baltikumi ärid, et saada kogu piirkonnas tähtsaks tegijaks. Konkurentides tekitavad Maagi ambitsioonikad plaanid hirmu ja panevad muretsema.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele