Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?

    "Eetris on turundusuudised" saates on külas Rethink kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk. 
    Teenusedisain muutub üha populaarsemaks ning ettevõtted püüavad rohkem keskenduda kliendikesksele lähenemisele.

    Kukk selgitas, et tegelikult ei ole teenusedisain midagi müstilist, vaid pigem loogiline ja kasutajasõbralik viis lahenduste rakendamiseks. Saates käiakse läbi kontrollküsimused, mida aitavad hinnata ettevõtte teenusedisaini küpsust ehk seda, kui kliendikesksed nad tegelikult on.

    Saadet juhib Keit Ausner.

    Fotol: Rethink asutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk. Allikas: Äripäev

    • Eetris on turundusuudised
    • 30.01.2024
    KIIRUS:
    Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?
  • Hetkel kuum