Korruptsioon on erarahaga teede ehitamisel kõige suurem risk

    Otsesaates "Kuum tool" arutlesid riigi tähtsamate maanteede neljarajaliseks ehitamise võimaluste ja vajaduste üle maanteeameti peadirektor Priit Sauk ja Kagu-Eesti ettevõtja ja ettevõtjate nõustaja Kuldar Leis, kes peab nädalas mitu korda Lõuna-Eesti ja Tallinna vahet sõitma. Nädal tagasi ilmus Äripäeva juhtide ja arvamusliidrite küsitluse põhjal kaanelugu „Maanteed neljarealiseks – kust tuleb raha?“, milles enamik poolesajast vastanust pooldas maanteede laiendamisega kohe pihtahakkamist ja taristuehitamise rahastamist riigilaenu või -võlakirjadega, kui see pole võimalik, siis PPPga. Üksjagu oli ka neid, kes soovitasid kõigepealt eesmärk sõnastada. Kui selleks on näiteks suurema hulga inimeste kiirem ja mugavam punktist A punkti B toimetamine, õnnetuste ja autoliikluse vähendamine, siis ehk tuleks hoopis eelistada raudtee moderniseerimist? Ja kui läheb suuremahuliseks ehitamiseks, kust tuleb tööjõud? Üritasime neile küsimustele Priit Sauki ja Kuldar Leisi abil vastuseid saada. Saadet juhtis Askur Alas.
    • Kuum tool
    • 23.09.2019
    KIIRUS:
    Korruptsioon on erarahaga teede ehitamisel kõige suurem risk
  • Hetkel kuum