Süsteemsus juhtimises tagab õnnestumise ja toob tulemused

    Seekordses saates räägime lähemalt organisatsiooni arengumudelist ja süsteemse juhtimise olulisusest tulemuslikkuse suurendamisel.

    Juhtidel on sageli käed-jalad tööd täis, keskendudes igapäevatööle ja ootamatute olukordade lahendamisele. Süsteemse juhtimise vajadus võib jääda tahaplaanile, kuid just süsteemsus ja järjepidevus on see, mis arengut soosib. Tulemuslikkuse suurendamiseks on vaja sihtide ja tööprotsesside selgust ning inimeste pühendumist.

    Organisatsiooni arendamise võib üldistatult jagada kolmeks: strateegiline juhtimine, inimeste juhtimine ja protsesside juhtimine. Kui äriprotsessid on joondatud organisatsiooni eesmärkidega, töötajad on pühendunud ja toimub pidev parendamine, võib see olla ühe organisatsiooni edu võtmeks. Siiski on suurimaks väljakutseks nende valdkondade integreerimine ühtseks tervikuks. 

    Saates uurime, kuidas saavutada sünergia strateegilise juhtimise, inimeste juhtimise ja protsesside juhtimise vahel. Selgitame, kuidas luua tasakaal ja ühendada need valdkonnad nii, et need toetaksid üksteist, viiksid organisatsiooni tervikuna uuele tasemele ja aitaks tulemused koju tuua.

    Pakume ka praktilisi soovitusi ja tööriistu, kuidas juhtimises süsteemsust suurendada ning seeläbi tulemuslikkust parandada.

    Saate külaliseks on juhtimiskonsultant, coach ja koolitaja Kristjan Rotenberg. Saadet juhib Helen Klettenberg.

    Pildil: Helen Klettenberg ja Kristjan Rotenberg
    Pildi autor: Rain Jüristo

    • Juhtimisaudit
    • 05.01.2024
    KIIRUS:
    Süsteemsus juhtimises tagab õnnestumise ja toob tulemused
  • Hetkel kuum