Kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada? Milliseid kasulikke nippe õppida oma ala ekspertidelt ja kuidas neid enda ettevõtmistes tööle panna? Saates toome kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised loo just digiturunduse vallast. Saade on eetris kord kuus reedeti kell 13.
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Instagrami ekspert ja coach Vahur Singa, kes räägib Instagrami jälgijate kasvatamisest, sisu loomisest ning tehinguni jõudmisest.
Saates tuleb juttu ka sihtimisest, persoonade loomisest ning CCC strateegiast. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Pildil Priit Kallas ja Vahur Singa. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ja Luminori brändi ja Baltikumi turundusjuht Silja Aav, kellega tuleb juttu digiturunduse väljakutsetest.
Saates tuleb juttu ka e-poe olulisusest digiturunduses, omakanalitest ja influenceritest ning sellest, kuidas digikanalid mõjutavad brändi.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Pildil Priit Kallas, Annika Oja, Silja Aav ja Rivo Veski. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUp äriarendusjuht Märt Jõesaar, kellega tuleb juttu klienditeekonna automatiseerimisest ning kliendisuhtluse kõrgemale tasemele viimisest.
Saates tuleb juttu ka klientide hulgast, testimisest ning AI’st, personaliseerimisest ning turunduskanalite haldamisest.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Lavii turundusstrateeg Henri Palmar, kellega tuleb juttu Google Analytics 4, Tag Managerist, Data Studiost ning sellest, kuidas need enda jaoks tööle panna.
Saates tuleb ka juttu digikanalis toimuvate tegevuste mõõtmise seadistamisest ning sellest, mida raportitest täpselt vaadata. Kuulajad saavad saates ka mõned tööriistad, mida kohe rakendada enda töös.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi, kellega tuleb juttu venekeelsele sihtrühmale turundamisest. Saates saame teada, milliseid kanaleid nad kasutavad, kui suure sihtrühmaga on tegemist, mis on olulised nüansid sõnumi edastamisel ning kui hästi toimib kampaania sidumine staariga.
Burõi toob välja ka mõned näited, kes teevad hästi venekeelset reklaami ning toob näiteid, millised on peamised vead mida tehakse.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas adform Baltikumi müügidirektor Matis Metsala, kes räägib küpsistest, nende kadumisest ning reklaami sihtimisest tulevikus.
Saates tuleb juttu ka trackimisest ehk kasutajate jälgimisest ning sellest, kuidas muutub tulevik selles osas.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Photopoindi turundusspetsialist Jürgen Veerme, kes on aastate jooksul teinud suurt tööd oma ettevõtte sisuturunduse ja SEOga. Saates tulebki juttu sisuturundusest ja kuidas selle läbi äritulemusi saada.
Saates tuleb juttu ka tekstide tõlkimisest, konkurentsist ning eeltööst, mis ühe hea sisuturundusloo tegemiseks on tarvis teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas nad uuendavad vana avaldatud materjali ning kuidas nad mõõdavad sisuturunduslike tegevuste tulemuslikkust.
Saadet juhib Priit Kallas ...
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas digiturunduse praktik, Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov, kellega tuleb juttu kasutajakogemusest ja natuke ka SEOst.
Saates räägitakse ka sellest, kuidas veebist rohkem raha kätte saada ning ka sellest, et veebilehe disain ei pea alati ilus olema. Vastuse saab ka küsimus, mida mõõta ning kelle käest uurida tagasisidet kasutajakogemuse kohta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
„Digiturunduse praktikumi“ saates on külas digiturunduse praktik ja Hobby Hall Grupi (Hansapost) e-kaubanduse ja digiturunduse juht Ilmar Mihkelsoo, kellega tuleb juttu järgmise aasta digiturundusplaani tegemisest.
Saates tuleb juttu eelarve jaotamisest, mõõtmisest ning ka erinevatest kanalitest, kuhu tasub järgmisel aastal digiturunduses investeerida. Samuti räägitakse ka sellest, kui pikk plaan tasub üldse teha.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja Qminder CMO Triin Uustalu, kellega tuleb juttu B2B turundusest. Lisaks saame teada, kuidas teada saada, mida kliendid tahavad, millised on B2B müügi ja turunduse protsessid ning kuidas toimub tulemuste mõõtmine.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Rohkem infot digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 kohta leiate SIIT.
Saates on külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja teenusedisaini agentuuri Rethink asutaja Lars Erik Hion, kellega tuleb juttu teenuse disainist digikanalites ning kuidas see aitab tulemusi saavutada. Saates saab teada ka seda, kes peaks sellega tegelema ning kuidas testida toodet või teenust.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Olulised lingid, millele ka saates viidati:
Töövahendid teenusedisaini protsessi läbimiseks - https://www.thisisservicedesigndoing.com/methods
Kuidas küsida küsimusi ja saada aru, mida klient ...
Saates on külas Optimeeri.ee SEO agentuuri juht Ruslan Gogin. Juttu tuleb SEO’st, linkide ehitamisest, sisu loomisest ning tööriistadest, millega seda kõike edukalt teha.
Saates räägitakse samm sammu haaval sellest, kuidas edukalt SEO’d teha.
"Digiturunduse praktikumi" saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas IT Koolituste koolitaja ja digiagentuuri Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk. Juttu tuleb Google Ads’ist, selle analüütikast ning kampaaniate optimeerimisest.
Samuti räägitakse kampaaniate juhtimise ABCst ning ka tegevustest, mida on mõistlik enne kampaania ehitamist teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas videoturunduse ajaveebi looja ja peamine sisutäitja Reigo Kimmel, kellega tuleb juttu videoturundusest, videode levitamise tehnikatest ja turundamisest maailma teisel positsioonil asuval veebilehel. Juttu tuleb ka teistest kanalitest ja video tootmise köögipoolest.
Juttu tuleb ka SEO, videode pealkirjade, pildi ja subtiitrite olulisusest.
Youtube kanalite haldajatel soovitab Kimmel kasutada tööriistu, mille lingid leiate SIIT.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas kogukonnakonsultant Johanna-Mai Riismaa, kellega tuleb juttu kogukondade loomisest, turundamisest ja haldamisest.
Saates leiab vastused ka küsimustele, kuidas kogukonda kasvatada, kuidas kogukond ettevõtte brändi toetab ning miks osad kogukonnad on tasulised?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas SEO strateeg ja entusiast Marten Saar, kellega tuleb juttu SEOst ja selle elementidest, märksõnadest ning linkide ehitamisest. Samuti tuuakse välja mõned head tööriistad, mida kasutada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Foto: Unsplash
Saates on külas Bolt Foodi turundusjuht ja Aasta Turundustegu 2020 žürii liige Liia Pjatakova, kellega tuleb juttu Bolt Foodi turundamisest, sisenemisest erinevatele turgudele, turunduse protsessidest, äpist ning tulemuste mõõtmisest.
Arutletakse ka reachi ja müügi optimeerimise üle sotsiaalmeedias. Kuulajad saavad vastuse ka küsimusele, kuidas arvutada seda, kui palju sotsiaalmeedia postituse alla raha kulutada?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas raamatupidamisekspert ja ettevõtja Krista Teearu, kes räägib enda ettevõtte turundamisest, infotoodete loomisest ja klientide saamisest. Juttu tuleb ka sellest, millised kanalid on väikeettevõtte jaoks kõige toimivamad ning mis on ta selle nimel teinud.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas veebiplatvormi VOOG tegevjuht Henn Runnel, kes räägib platvormi arendamisest, ideaalsetest klientidest, uute klientide leidmisest, välismaale müügist ning ka sellest, kuidas nad ennast ise turundavad ning mis nende puhul väga hästi töötab.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas agentuuri ConnectiveAds juht Madis Birk, kellega tuleb saates juttu sihtimisest, persoonidest, algoritmidest, retargetingist ning kampaaniate tasuvusest.
Saates saab ka vastused küsimustele: mis reklaami tüübid töötavad Instagramis ja Facebookis kõige paremini, kuidas mõõta tulemusi ja kuidas õigete inimesteni jõuda?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas Amazoni ettevõtja Egle Raadik, kes räägib sellest, kuidas Amazoni platvormil äri ajada ning seal tooteid müüa ja turundada. Saates kuuleb ka, kui hästi Eesti Amazoni müüjatel läheb, kuidas SEO’d optimeerida ning kui olulised on review’d.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Toodete käibeid ja müügimahte näeb selliste tööriistadega:
Helium10.com Chrome extension
Junglescout.com Chrome extension
Saates on külas turundusstrateeg ja SafetyWing äriarendusjuht Enelin Paas, kes räägib affiliate turundusest, kampaaniatest ning turunduse tööriistadest ja kanalitest. Saates saab teada ka, millised on esimesed sammud selles vallas ning kuidas partnereid motiveerida.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja turundusanalüütika konsultant Raul Leppik, kes räägib, kuidas mõõta, inimesi segmenteerida, lojaalsusprogrammi teha ning kuidas seeläbi ettevõtte tulemusi parandada.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saates on külas veebimajutus.ee turundusjuht Richard Rõõmusaar, kellega tuleb juttu sisuturundusest ja SEO optimeerimisest enda veebilehel.
Saates arutletakse ka selle üle, milliseid formaate kasutada ning kui palju veebimajutus investeerib sisu tootmisele.
"Digiturunduse praktikumi" saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.