Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot

    Kuidas alustada koostööd influenceritega, millistele detailidele tähelepanu pöörata, kuidas mõõta kampaaniate tulemuslikkust ning kuidas on üldse hinnastatud koostöö influenceritega? Selleks oleme "Digiturunduse praktikumi" saatesse kutsunud Promoty turundusjuhi Marelle Elleni, kes avab influencer turunduse telgitagused.

    „Kui influencer turundusega alustada, siis võiks alustada 500 euroga. Keskmised kampaaniad maksavad 2000–3000 eurot. Samuti on 1000 eurone kampaania ka väga okei. Keskmises kampaanias on kasutatud 10 influencerit,“ rääkis Ellen.

    Saates toob Marelle Ellen ka näite, milline koostöö töötab ja milline mitte.

    Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

    Fotol: Promoty turundusjuht Marelle Ellen ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst. Autor: Äripäev

    • Digiturunduse praktikum
    • 17.03.2023
    KIIRUS:
    Influencer turunduse kampaaniaks arvesta 500 kuni 3000 eurot
  • Hetkel kuum

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.