Iga kord, kui kõigil läheb halvasti, hakkab digimeedia kasvama

    Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates kuuleme kahte ettekannet 4. juunil toimunud Sotsiaalmeedia konverentsilt.

    Saate esimeses pooles tutvustab Quantitase tegevjuht Kaarel Oja IAB Europe AdEx uuringu tulemusi. Tegemist on Euroopa suurima ja vanima digitaalsete kulutuste uuringu tulemustega.

    Saate teises pooles kuuleme Mediabrands Digitali sotsiaalmeedia strateegi Paula Johanna Adamsoni mõtteid sotsiaalmeedia strateegia kokku panemisest.

    „Sotsiaalmeedia strateegia puhul on oluline teha see piisavalt dünaamiline, kuna sotsiaalmeedia on kiiresti muutuv,“ ütles Adamson. Ta rääkis ka, et kui sul hakkab sotsiaalmeedias mugav, siis on midagi halvasti. „Strateegia peaks toetama, kuidas olla parem, tegema rohkem ja eristuma.“

    Foto: Quantitase tegevjuht Kaarel Oja. Autor: Raul Mee

    • Digiturunduse praktikum
    • 07.06.2024
    KIIRUS:
    Iga kord, kui kõigil läheb halvasti, hakkab digimeedia kasvama
  • Hetkel kuum