Meiliturunduse jõud: kuidas tõsta oma brändi tuntust ja käivet

    Kuidas teha edukat meiliturundust ja koostada baase, mis toovad ka tulemust? Selle teema telgitagused avab saates „Digiturunduse praktikum“ Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann tutvustab enda edulugu meiliturunduses.

    „Iga meil, mis kliendile saadetakse peab teda kõnetama. Samuti ei tasu meili saata vaid üks kord, vaid tuleb olla järjepidev,“ ütles Infopanga turundusjuht Marko Kaldma.

    Saates tuleb juttu meiliturunduse trendidest, baaside koostamisest, GDPR piirangutest. Saates räägitakse täpselt lahti, mis kampaania Eesti Pakendiringlus tegi ning mis olid kampaania tulemused.

    Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.

    Foto: Infopanga turundusjuht Marko Kaldma, saatejuht Priit Kallas, Infopanga ärisuunajuht Elis Suik ja Eesti Pakendiringluse juhatuse liige Alder Harkmann. Autor: Äripäev

    • Digiturunduse praktikum
    • 17.02.2023
    KIIRUS:
    Meiliturunduse jõud: kuidas tõsta oma brändi tuntust ja käivet
  • Hetkel kuum