Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta

    Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediahouse strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on ja Google Tag Managerist. Saates jagab Puks soovitusi mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna.

    Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.

    Saates nimetatud tööriistad:

    GA4 alternatiivid:
    Matomo 
    Plausible 
    Fathom 

    Tööriistad GA4 töökindluse testimiseks:
    GA4 debugger (debugview kasutamiseks GA4s) 
    Adswerve DL Inspector 

    Pildil vasakult: Mediahouse strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas. Allikas: Äripäev

    • Digiturunduse praktikum
    • 19.01.2024
    KIIRUS:
    Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta
  • Hetkel kuum