Kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada? Milliseid kasulikke nippe õppida oma ala ekspertidelt ja kuidas neid enda ettevõtmistes tööle panna? Saates toome kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised loo just digiturunduse vallast. Saade on eetris kord kuus reedeti kell 13.
Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediahouse strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on ja Google Tag Managerist. Saates jagab Puks soovitusi mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna.
Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Saates nimetatud tööriistad:
GA4 alternatiivid:
Matomo
Plausible
Fathom
Tööriistad ...
Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates jagame soovitusi, kuidas võtta Linkedin platvormilt maksimum ning antakse konkreetsed tegevused, kuidas enda ja ettevõte konto korda teha. Selleks oleme saatesse kutsunud LinkedIn eksperdi ja B2B Growth asutaja Indrek Põldvee.
Saates saab veel teada, mida postitada LinedIni kontole ning kui tihti seda tegema peaks. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Õppevideod:
LinkedIn turundus
Miks LinkedIni ettevõte konto on oluline ja kuidas see tööle panna?
Saates on külas digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 üks esineja ja Qminder CMO Triin Uustalu, kellega tuleb juttu B2B turundusest. Lisaks saame teada, kuidas teada saada, mida kliendid tahavad, millised on B2B müügi ja turunduse protsessid ning kuidas toimub tulemuste mõõtmine.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Rohkem infot digiturunduse aastakonverentsi Best Internet 2021 kohta leiate SIIT.
Saates on külas videoturunduse ajaveebi looja ja peamine sisutäitja Reigo Kimmel, kellega tuleb juttu videoturundusest, videode levitamise tehnikatest ja turundamisest maailma teisel positsioonil asuval veebilehel. Juttu tuleb ka teistest kanalitest ja video tootmise köögipoolest.
Juttu tuleb ka SEO, videode pealkirjade, pildi ja subtiitrite olulisusest.
Youtube kanalite haldajatel soovitab Kimmel kasutada tööriistu, mille lingid leiate SIIT.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.