• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2252,02%50 296,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2252,02%50 296,97
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%93,85
  • 17.12.18, 12:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põhjalik pakkumine säästab poolte energiat

Saates "Müügiminutid" räägitakse sellest, et kui su pakkumist ei kinnitatud täna, siis võib see juhtuda kuu aja pärast.
Saatejuht Urmas Kamdron ja SpeakSmarti müügi- ja tegevjuht Helina Loor.
  • Saatejuht Urmas Kamdron ja SpeakSmarti müügi- ja tegevjuht Helina Loor.
  • Foto: Urmas Kamdron
Kuidas teha pakkumist nii, et seal oleks kõik oluline öeldud? Kas pigem stamp või personaalne lähenemine? Kas kordusostu tegev klient vajab põhjalikku pakkumist?
Külas on SpeakSmarti müügi- ja tegevjuht Helina Loor ja saadet juhib Urmas Kamdron.
Saadet toetab www.speaksmart.ee.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele