• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,04%6 612,66
  • DOW 30−0,23%45 775,83
  • Nasdaq 0,03%22 355,38
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,68
  • 30.04.22, 08:07

Valdur Mikita: kõige mõnusamad asjad on sügavalt mõttetud

Saates on külas armastatud Eesti kirjanik, biloog ja semiootik Valdur Mikita. Kümnend tagasi avaldas ta raamatu „Lingvistiline mets“, millest sai kiiresti väga populaarne teos. Kuid lisaks austajatele on Mikita sõnad ja kirjutised inimeseks olemisest ning looduse sidemetest äratanud ka vastuolulisi reaktsioone. Kas ta oskas selleks valmis olla ja kuidas kriitika loojale mõjub, sellest saates räägimegi. Tema hinnangul on inimeste elu liiga eesmärgipärane ja mõtte otsimisega koormatud.
Kirjanik, semiootik ja bioloog Valdur Mikita räägib Äripäeva raadio saates "Läbilöök", et ei ole mõtet maailma ja iseennast üle mõtestada, sest see ei vii mitte kusagile. "Kõige mõnusamad asjad on sügavalt mõttetud."
  • Kirjanik, semiootik ja bioloog Valdur Mikita räägib Äripäeva raadio saates "Läbilöök", et ei ole mõtet maailma ja iseennast üle mõtestada, sest see ei vii mitte kusagile. "Kõige mõnusamad asjad on sügavalt mõttetud."
  • Foto: Marko Mumm/Meediafoto
Lisaks tuleb juttu sellest, mida on ühist kirjanikel, teistel geeniustel ja ettevõtjatel ning juhtidel, miks tasub võtta omale aega sihituks olemiseks ning kuidas eesmärgid on salakavalad lõksud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.09.25, 11:26
Tervisekindlustus annab tööandjale kätte trumpkaardi
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele