• OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • OMX Baltic0,51%294,23
  • OMX Riga0,26%910,79
  • OMX Tallinn0,23%1 911,57
  • OMX Vilnius0,43%1 267,66
  • S&P 500−0,63%6 629,07
  • DOW 30−0,65%45 952,24
  • Nasdaq −0,47%22 562,54
  • FTSE 1000,12%9 436,09
  • Nikkei 2251,27%48 277,74
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,1
  • 29.09.22, 09:20

Alkoholimüüja ootab kiuslikku keskkonda trotsides suurt käibekasvu

Horeca sektor on saanud pandeemia järel taas jalad alla ja meiegi kasv jätkub, rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis alkoholi hulgimüüja Prike Balti veiniportfelli juht Triinu Haki.
Prike Balti veiniportfelli juht Triinu Haki
  • Prike Balti veiniportfelli juht Triinu Haki
  • Foto: Foto: Andres Laanem
Veinitootmist mõjutavad nii kallimad energia hinnad, kui ka spetsiifilisemad teemad, näiteks klaasi nappus ja mitme veinipiirkonna kliimaprobleemid, mis rikkusid tänavust saaki. “Kui ostja on märganud, et Uus-Meremaa sauvignon blanc'i letid on tühjemad, siis sellel on põhjus,” rääkis Triinu Haki, kelle sõnul ootab Prike siiski kahekohalist käibe kasvu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele