Lux Expressi Peterburi bussiliini mahud on langenud enam kui poole võrra, kuid endiselt sõidab Peterburi vahet iga kuu umbes 4000 inimest, rääkis Lux Expressi juhatuse liige Ingmar Roos.

- Peamiselt sõidavad Lux Expressiga Peterburi vahet halli passi omanikud.
- Foto: Liis Treimann
“See on mõnevõrra üllatuslik – ja mis siin salata, ka vastuoluline –, aga peamine klient, kes täna seda liinil sõidab, mille pärast me seda üldse käigus hoiame, on halli passi omanik, kes omab sugulasi ühel ja teisel pool piiri,” rääkis Roos Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Bussifirmad said eelmisel nädalal Euroopa Kohtus kokkuleppele Eesti riigiga, kellel tuleb neljale vedajale kompenseerida kokku pea 2 miljoni euro eest mõne sotsiaalse grupi tasuta sõite.
TOP 100 siiani Venemaal tegutsevat Eesti ettevõtet
Paljud Eesti ettevõtted ajavad endiselt äri Venemaal, kus läheb elu iga päevaga aina rahutumaks. Mitte kõik neist ei ole jäänud sinna aga omal soovil.
Maagaasi hinnatõusuga kaasneb bussiettevõtetele iga kuu 7 miljonit eurot lisakulu, kuid riik ei taha ega ei soovi seda kulu kanda. Probleemi eest lihtsalt põgenetakse ning loodetakse, et küll see kuidagi iseenesest laheneb. "Sel moel jätkates on kohalik bussiliiklus sügiseks pankrotis," ütles Mootor Grupi omanik Hugo Osula kütuseturu aastakonverentsi aruteluringis.
On laupäeva hommik ja ilmaga on vedanud, sest päike lõõskab ja temperatuur tõuseb pea 27 kraadini. Milline võiks veel olla parem päev ja nädalavahetus, et testida autot? Vahetan Auto Bassadone platsil oma auto uhiuue Santa Fe vastu. Esimese lõigu kuni koduni saan sõita üksi, siis liigume edasi juba koos perega. Soovin esmalt tunnetada autot ja näppida kõiki nuppe, mis on iga mehe õnnis hetk uue auto puhul.