• OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • OMX Baltic0,00%0,00
  • OMX Riga0,00%0,00
  • OMX Tallinn0,00%0,00
  • OMX Vilnius0,00%0,00
  • S&P 5000,00%0,00
  • DOW 300,00%0,00
  • Nasdaq 0,00%0,00
  • FTSE 1000,00%0,00
  • Nikkei 2250,00%0,00
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,00
  • GBP/EUR0,00%0,00
  • EUR/RUB0,00%0,00
  • 30.01.24, 14:00

Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on sinu ettevõte tegelikult?

Teenusedisain ei ole midagi müstilist, vaid pigem loogiline ja kasutajasõbralik viis lahenduste rakendamiseks, rääkis saates "Eetris on turundusuudised" Rethinki kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Jana Kukk.
  • Jana Kukk.
  • Foto: Äripäev
Teenusedisain muutub üha populaarsemaks ning ettevõtted püüavad rohkem keskenduda kliendikesksele lähenemisele.
Saates käiakse läbi kontrollküsimused, mida aitavad hinnata ettevõtte teenusedisaini küpsust ehk seda, kui kliendikesksed nad tegelikult on.
Saadet juhib Keit Ausner.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele