• OMX Baltic−0,08%281,43
  • OMX Riga0,2%874,14
  • OMX Tallinn−0,15%1 769,07
  • OMX Vilnius0,39%1 101,11
  • S&P 5000,16%5 836,22
  • DOW 300,86%42 297,12
  • Nasdaq −0,38%19 088,1
  • FTSE 100−0,29%8 224,19
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,99
  • OMX Baltic−0,08%281,43
  • OMX Riga0,2%874,14
  • OMX Tallinn−0,15%1 769,07
  • OMX Vilnius0,39%1 101,11
  • S&P 5000,16%5 836,22
  • DOW 300,86%42 297,12
  • Nasdaq −0,38%19 088,1
  • FTSE 100−0,29%8 224,19
  • Nikkei 225−1,05%39 190,4
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,98
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%104,99
  • 30.01.24, 14:00

Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on sinu ettevõte tegelikult?

Teenusedisain ei ole midagi müstilist, vaid pigem loogiline ja kasutajasõbralik viis lahenduste rakendamiseks, rääkis saates "Eetris on turundusuudised" Rethinki kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Jana Kukk.
  • Jana Kukk. Foto: Äripäev
Teenusedisain muutub üha populaarsemaks ning ettevõtted püüavad rohkem keskenduda kliendikesksele lähenemisele.
Saates käiakse läbi kontrollküsimused, mida aitavad hinnata ettevõtte teenusedisaini küpsust ehk seda, kui kliendikesksed nad tegelikult on.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.01.25, 11:03
Digitaalne enesekaitse: lihtsad lahendused küberohtude vältimiseks
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele