Teenusedisain ei ole midagi müstilist, vaid pigem loogiline ja kasutajasõbralik viis lahenduste rakendamiseks, rääkis saates "Eetris on turundusuudised" Rethinki kaasasutaja, strateegilise teenusedisaini ekspert ja TTÜ õppejõud Jana Kukk.
Teenusedisain muutub üha populaarsemaks ning ettevõtted püüavad rohkem keskenduda kliendikesksele lähenemisele.
Saates käiakse läbi kontrollküsimused, mida aitavad hinnata ettevõtte teenusedisaini küpsust ehk seda, kui kliendikesksed nad tegelikult on.
Saadet juhib Keit Ausner.
Kontrollküsimused – kui kliendikeskne on Sinu ettevõte tegelikult?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.