• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,58%38 534,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,77
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,94%6 033,11
  • DOW 300,75%42 515,09
  • Nasdaq 1,52%19 701,21
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2250,58%38 534,82
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,77
  • 06.03.25, 15:53

Villeroy & Bochi strateegia toob edu ka Rapla roosilisele keraamikaärile

Raplas Espaki ja Maarahva poe vahel tegutseb keraamikastuudio Taevanimaani. Selle omanik Maria Mettas ütleb, et aeg on muutnud teda ka ambitsioonides alandlikumaks, ent tema soov oleks olla eestlaste Iittala, mida tunneb iga soomlane.
Maria Mettas ütleb, et Raplas Taevanimaani stuudiotes tehakse savimaailma kõrgmoodi. Kliente leidub kõrgmoele vastavalt üle ilma.
  • Maria Mettas ütleb, et Raplas Taevanimaani stuudiotes tehakse savimaailma kõrgmoodi. Kliente leidub kõrgmoele vastavalt üle ilma.
  • Foto: Õhtuleht/Scanpix
Mettas jõudis roosilise keraamikaärini läbi hobitegevuse. Kümme aastat tagasi märkas ta, et teiste inimeste huvi tema koolituste ja toodete vastu aina kasvas. See andis tõuke sukelduda kogu täiega ettevõtlusesse.

Seotud lood

Uudised
  • 04.06.22, 12:00
Keraamik pööras hobi rahaks
Mitmekülgne eestlanna toitlustas ka filmi "Tenet" tiimi
Eestimaal leiab palju kodusid, mida kaunistab kunstnik Helina Tilga keraamika. Vallatute vuntsidega kassikruusid, punaste maasikatega teekannud ja liblikatega võitoosid paitavad silma aga ka Põhja-Ameerikas, Saksamaal ja Jaapaniski, kirjutab Äripäeva lisa Sisustaja.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele