• OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • OMX Baltic−0,45%300,92
  • OMX Riga0,11%894,35
  • OMX Tallinn−0,37%2 073,32
  • OMX Vilnius0,01%1 201,24
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,25%8 806,93
  • Nikkei 225−0,56%39 762,48
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,82
  • ST
  • 21.04.20, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas luua eriolukorras klientidega tugevam side ja lojaalsus e-kanalites

Praegune kodukontorite aeg on võimalus luua oma tarbijatega tugevam seos ja lojaalsus e-kanalites. Kujundada harjumused selliseks, et ostetakse eelkõige teie ettevõtte e-kanalist ning tugevalt investeerida suhtlusse oma fännibaasiga.
Kuidas luua eriolukorras klientidega tugevam side ja lojaalsus e-kanalites
  • Foto: SEB innovatsioonijuht Siim Lepisk
Innovatsioonijuhina on minu igapäevaülesanne nii trendide jälgimine idufirmade kogukonnas kui ka ettevõtete konsulteerimine ärimudeli digitaliseerimise ja innovatiivsete äri kasvatamise võimaluste teemal. Teen seda ettevõtlusprogrammides nagu Mastercard Lighthouse ja Euroopa Innovatsiooniakadeemiaga koostöös loodud SEB Kasvuprogramm. Kasvprogrammi üks põhifookuseid ongi see, kuidas juba toimiv ettevõte saaks oma ärimudelit muuta selliselt, et igapäevategevus oleks efektiivne ja digitaalsuse kasv aitaks tulusid kasvatada kulusid suurendamata.

Kuidas on ettevõtted valmis kriisiolukorras kiiresti kohanema?

Toote- ja väärtuspakkumise innovatsioon
Kas ettevõtte olemasolev kliendibaas on endiselt ostujõuline, kuid nõudlus olemasoleva toote/teenuse järgi on kahanenud? Kasutades olemasolevat kliendibaasi ja autojuhtide võrgustikku alustasid taksofirmad pakivedudega. Bolt teeb kojuvedusid lisaks Stockmannile, Selverile ja Westmani ärile ka Stockmanni soodusmüügilt „Hullud Päevad“. Lisaks arendas Bolt oma Bolt Food rakendusse korraliku e-poe, millest nüüd saab lisaks toidule tellida vajalikku laiatarbekaupadest teksapüksteni. Tallink Takso veab nii toitu, dokumente kui ka vajadusel kontorimööblit töötajatele kodukontorisse.
Eesti idurfirma Furnum vahendab tavapäraselt eritellimusmööbli…. Loe edasi SIIT

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele