You need to enable JavaScript to run this app.
Jäta menüü vahele
Tagasi
Menüü
Otsi
Деловые ведомости
Minu Äripäev
Telli
Kõik artiklid
Investor
Raadio
Arvamus
PRO
Edukas Eesti
TOPid
Gasell
Autod
Videokogu
Uudiskirjad
JUUBEL
PDF
Tarmo Virki: kaugele kliendi pärast lähed?
Avang ehk kuidas kliendiga kontakt luua
Rain Veetõusme: kassipiltide strateegilisest tähtsusetusest
Otsustamisel mõtleb ostja neile kolmele tahule
Tihti arvame, et suurepärane toode müüb ennast ise ja kui tooteesitlus on hea, siis on müük tehtud. Kas see ikka on nii? Kuidas kliendid tegelikult otsustavad?
Eero Palm: edukas müük nõuab salakavalate lekete lappimist
Millised on kliendisuhtluse kitsaskohad, kuidas niisuguseid lekkeid süsteemi efektiivsuse huvides kindlaks teha ja välja juurida? Arendusfirma Trendline juht Eero Palm pakub näitliku mõtteharjutusena simulatsiooni jaekaubandusest.
Menüü
Uudised
Raadio
Otsing
Minu Äripäev