• OMX Baltic−0,25268,61
  • OMX Riga−2,71905,97
  • OMX Tallinn−0,321 742,56
  • OMX Vilnius0,16998,73
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 1000,818 221,43
  • Nikkei 225−1,1639 599
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,37
  • OMX Baltic−0,25268,61
  • OMX Riga−2,71905,97
  • OMX Tallinn−0,321 742,56
  • OMX Vilnius0,16998,73
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 1000,818 221,43
  • Nikkei 225−1,1639 599
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,37
  • 30.07.19, 08:29

Eero Palm: edukas müük nõuab salakavalate lekete lappimist

Millised on kliendisuhtluse kitsaskohad, kuidas niisuguseid lekkeid süsteemi efektiivsuse huvides kindlaks teha ja välja juurida? Arendusfirma Trendline juht Eero Palm pakub näitliku mõtteharjutusena simulatsiooni jaekaubandusest.
Eero Palm.
  • Eero Palm.
  • Foto: Erakogu
Kaubandusettevõtted on reeglina fikseerinud oma ärimudelist lähtuva ootuse kliendi- või müügisuhtlusele. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev lao tüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on, kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele