• OMX Baltic−0,4%291,72
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn−0,75%1 908,89
  • OMX Vilnius−0,09%1 261,61
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 100−0,15%9 700,66
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,08
  • OMX Baltic−0,4%291,72
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn−0,75%1 908,89
  • OMX Vilnius−0,09%1 261,61
  • S&P 500−1,17%6 771,55
  • DOW 30−0,53%47 085,24
  • Nasdaq −2,04%23 348,64
  • FTSE 100−0,15%9 700,66
  • Nikkei 225−2,5%50 212,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,08
  • 30.07.19, 08:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eero Palm: edukas müük nõuab salakavalate lekete lappimist

Millised on kliendisuhtluse kitsaskohad, kuidas niisuguseid lekkeid süsteemi efektiivsuse huvides kindlaks teha ja välja juurida? Arendusfirma Trendline juht Eero Palm pakub näitliku mõtteharjutusena simulatsiooni jaekaubandusest.
Eero Palm.
  • Eero Palm.
  • Foto: Erakogu
Kaubandusettevõtted on reeglina fikseerinud oma ärimudelist lähtuva ootuse kliendi- või müügisuhtlusele. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev lao tüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on, kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.25, 11:00
Küberturvalisus ei alga IT-st, vaid juhtkonnast
Küberkuritegevus on kasvanud maailma suuruselt kolmandaks majanduseks ning Eesti ettevõtted ei jää rünnakute sihtmärkidest puutumata. Ainuüksi viimase aastaga on mõjuga intsidentide arv Eestis kasvanud ligi kaks korda.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele