• OMX Baltic0,13%293,81
  • OMX Riga0,05%913,82
  • OMX Tallinn−0,08%1 960,74
  • OMX Vilnius0,21%1 233,5
  • S&P 5000,00%6 631,96
  • DOW 300,00%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,07%9 234,18
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,09
  • OMX Baltic0,13%293,81
  • OMX Riga0,05%913,82
  • OMX Tallinn−0,08%1 960,74
  • OMX Vilnius0,21%1 233,5
  • S&P 5000,00%6 631,96
  • DOW 300,00%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,07%9 234,18
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,09
  • 30.07.19, 08:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eero Palm: edukas müük nõuab salakavalate lekete lappimist

Millised on kliendisuhtluse kitsaskohad, kuidas niisuguseid lekkeid süsteemi efektiivsuse huvides kindlaks teha ja välja juurida? Arendusfirma Trendline juht Eero Palm pakub näitliku mõtteharjutusena simulatsiooni jaekaubandusest.
Eero Palm.
  • Eero Palm.
  • Foto: Erakogu
Kaubandusettevõtted on reeglina fikseerinud oma ärimudelist lähtuva ootuse kliendi- või müügisuhtlusele. Ja arusaadavalt on kliendisuhtluse kontseptsioon erinev lao tüüpi ehitusmaterjalide poes või elektroonikaketis. Igal oma standard. Küsimus on, kuivõrd efektiivselt suudate avastada olulised kitsaskohad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele