Jaga lugu:
Arvamused
Ainult tellijale

Rain Veetõusme: kassipiltide strateegilisest tähtsusetusest

Organisatsioon, mis taotleb kliendi, valija või publikuga pikaajalist usalduslikku suhet, peaks ennekõike omama ettekujutust, milline see suhe olema peaks, kirjutab ettevõtja ja kommunikatsiooniekspert Rain Veetõusme Äripäeva essees.

Rain Veetõusme.  Foto: Erakogu

Loomariigis kehtib üks üsna universaalne reegel: sa oled see, kellena sind nähakse. Ehk hiir, kes suudab näuguda nagu kass ja seejuures ka käituda nagu kass, ongi kass. Ja ka vastupidi: kass, kes käitub nagu hiir, ongi hiir.

Telli Äripäev

Äripäeva tellijal on ligipääs:
Äripäeva raadio­saadetele
kõigile artiklitele ja TOPidele
investor Toomase nõuannetele
Äripäeva Infopanga hõbepaketile
Jaga lugu:
Hetkel kuum