«Kauplustes on valikuvõimalus tohutu, aga tarbija teadlikkust on vaja tõsta ja anda talle võimalus end selles valdkonnas harida,» rääkis Aruniit. Ta lisas, et koostöös Saksamaaga on käivitamisel projekt, mille üks osa näeb ette tarbijate infopunkti loomist.
«Saksamaa rahalisel toetusel hakatakse selle projekti raames koolitama ka tarbijakaitseametnikke,» märkis Aruniit.
Tarbijakaitseameti peadirektor ütles, et tänu konkurentsiameti regionaalosakonna ületoomisele tarbijakaitseameti juurde on tarbijakaitseamet saanud allüksuse igas Eesti piirkonnas ja saab nende kaudu teavitada ka maa piirkondade tarbijaid.
Konkursi korras tarbijakaitseameti peadirektoriks valitud Helle Aruniit oli varem majandusministeeriumi siseturuosakonna tarbijaturgude talituse juhataja.
«Olen tarbijakaitsega pidevalt tegelenud ja nii oli ametivahetus loomulik jätk senisele tööle,» sõnas Aruniit.
Seotud lood
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.