• OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • OMX Baltic0,53%289,97
  • OMX Riga−0,16%875,23
  • OMX Tallinn0,39%1 831,03
  • OMX Vilnius0,45%1 132,24
  • S&P 500−0,29%6 101,24
  • DOW 30−0,32%44 424,25
  • Nasdaq −0,5%19 954,3
  • FTSE 100−0,73%8 502,35
  • Nikkei 225−0,07%39 931,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%102,75
  • 04.12.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet sai uue peadirektori

«Kauplustes on valikuvõimalus tohutu, aga tarbija teadlikkust on vaja tõsta ja anda talle võimalus end selles valdkonnas harida,» rääkis Aruniit. Ta lisas, et koostöös Saksamaaga on käivitamisel projekt, mille üks osa näeb ette tarbijate infopunkti loomist.
«Saksamaa rahalisel toetusel hakatakse selle projekti raames koolitama ka tarbijakaitseametnikke,» märkis Aruniit.
Tarbijakaitseameti peadirektor ütles, et tänu konkurentsiameti regionaalosakonna ületoomisele tarbijakaitseameti juurde on tarbijakaitseamet saanud allüksuse igas Eesti piirkonnas ja saab nende kaudu teavitada ka maa piirkondade tarbijaid.
Konkursi korras tarbijakaitseameti peadirektoriks valitud Helle Aruniit oli varem majandusministeeriumi siseturuosakonna tarbijaturgude talituse juhataja.
«Olen tarbijakaitsega pidevalt tegelenud ja nii oli ametivahetus loomulik jätk senisele tööle,» sõnas Aruniit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:38
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele